Sinds afgelopen weekend is het officieel, de start van de Advent laat ons toe af te tellen tot de gezelligste periode van het jaar. Want wat is er leuker dan cadeautjes geven en krijgen? En gezellig te tafelen met de hele familie wanneer er buiten een dik sneeuwtapijt ligt? Deze feestdagen betekenen ook hoogdagen voor het Belgische luxe chocolademerk neuhaus. Voor hun interactieve eindejaarscampagne slaat neuhaus de handen in elkaar met Think Tomorrow. Samen laten zij vanaf vandaag de hashtag #neuhausmoments op je los.

Fervent social media gebruikers hebben de Instagram-foto's misschien al opgemerkt. Eén voor één smakelijke kiekjes voorzien van de hashtag #neuhausmoments. Met deze hashtag trachten we het moment nadat de neuhaus pralines over de toonbank gaan in beeld te brengen. Pauzeer je het liefst met Plaisirs en Napoléonettes in combinatie met een tasje koffie? Heb je een neuhaus Truffle Glamour assortiment cadeau gekregen ter gelegenheid van jouw 32e verjaardag? Of tracht jij jouw chocoladeverslaving over te brengen op anderen om vervolgens samen te genieten van een zoete zonde? Omdat wij zo nieuwsgierig zijn vragen we de consument hun neuhaus moment te delen want "Good things are even better when shared!'

Hoe gaat het nu precies in zijn werk? Fans die hun neuhaus moment vastleggen op foto vragen we om de hashtag (#)neuhausmoments toe te voegen. Op die manier is het eenvoudig de user generated content te verzamelen. Deelnemende foto's worden automatisch verzameld in een speciaal album op de neuhaus Facebook pagina. Natuurlijk hoeven deelnemers dit niet voor niets te doen. Een team van Belgische neuhaus meesterchocolatiers bekroont wekelijks de tien beste momenten met een luxueus doosje neuhaus pralines en dit tot 26 december 2013. Voor een overzicht van alle zoete momenten of voor meer inspiratie kan je terecht op de neuhaus Facebook pagina, die we hebben uitgebreid met een #neuhausmoments applicatie. Alvast veel succes gewenst!

Neuhausmoments