Debiteurenbeheer zonder zorgen

BNP Paribas Fortis Factor nam ons als partner onder de arm met het doel zich sterker te profileren als de factoringmaatschappij bij uitstek en hun aanbod via het web tot bij bestaande en nieuwe klanten te brengen. Ze schakelden ons in om hun verhaal te moderniseren en te vertalen naar het web. Dit resulteerde in een vernieuwde, frisse site.
BNP Paribas Fortis Factor is een tak van BNP Paribas die zich ontfermt over hun factoringaanbod op de B2B markt. Kort gezegd draagt bij factoring de ondernemer zijn facturatie en debiteurenrisico over aan een gespecialiseerd bedrijf, de factoringmaatschappij.

De focus van de site ontwikkeling lag vanaf het begin op 2 sleutelelementen:
De bezoeker laten zien wat factoring bij BNP Paribas juist betekent.
Potentiƫle klanten snel en eenvoudig begeleiden tot contactname.

Bekijk het resultaat
Wat wij doen
  • Strategie
  • Design
  • Development
BNP Paribas Fortis Factor

Content first

Om het concept factoring tot leven te laten komen, is de samenwerking tussen copy en visuals zeer belangrijk. Er is doorheen heel de site bewust gebruik gemaakt van een eenvoudig en helder taalgebruik. Elke paragraaf is vrij kort gehouden qua lengte en wordt steeds vergezeld met een visual. Dit zorgt ervoor dat een zwaar thema als factoring toch verteerbaar blijft voor het brede publiek.

Bekijk het resultaat
Data
Admin

In controle van je eigen website

Bij Think Tomorrow geloven we sterk in een eenvoudig beheer van de site. Geen uitgesponnen admin paneel met toeters en bellen (die toch alleen maar lawaai maken). We bieden onze klanten een product aan waarvoor je geen software-expert moet zijn om het te durven gebruiken; een paneel vertrekkende van het business standpunt van het project. Als klant controleer je de bedrijfsinhoud van jouw website zonder bekommernis over het uiterlijk en de integriteit van de site.

Leads

Het vertrouwen van de potentiƫle klant wordt aangewakkerd met uitgewerkte referenties en casestudies. De bezoeker heeft de mogelijkheid om een offerte te vragen via de site. Voor de aanvraag van een offerte zijn er een aantal gegevens nodig om een goede eerste inschatting te maken.

In plaats van een uitgesponnen formulier te presenteren, opteerden we samen met de klant voor een custom typeform integratie. Hierbij krijgt de bezoeker vraag per vraag gepresenteerd in een aangename flow.

Bekijk het resultaat
Typeform

Vond je deze case interessant?
Dan vind je vast en zeker deze cases ook de moeite!

Think Tomorrow. Interactieve marketing - Digitale communicatie
© 2018 Gemaakt met ♡ in Herentals.