Social advertising, het paardenmiddel voor online succes

Inzetten op een beestig doelpubliek

Evy en haar team zijn getraind om aan de hand van shiatsutechnieken de meeste paarden- en hondenkwaaltjes te genezen en te voorkomen. Met ons hart voor zowel mens als dier, willen wij natuurlijk heel graag meewerken om dit bedrijf op de digitale kaart te plaatsen. 👉 Social advertising team, volle (paarden)kracht vooruit!

Inzetten op een beestig doelpubliek

Strategie, een mix van buikgevoel en expertise

We willen dit project niet in het hond-erd laten lopen, dus… we moeten bedachtzaam te werk gaan. Alles begint bij een kick-off meeting

We spreken af op de locatie van de opdrachtgever. Waarom? Omdat we zo ook de sfeer en de geschiedenis van het bedrijf opsnuiven. Je ervaart indrukken en leert de opdrachtgever steeds beter kennen zodat je achteraf naast expertise ook met buikgevoel kunt aanvoelen wat wel of niet past bij het merk. 

En als er iets is dat je nodig hebt om een verhaal uit te dragen, dan is het wel de mix van expertise en buikgevoel.

Strategie, een mix van buikgevoel en expertise

Na de kick-off meeting wordt de strategie uitgeschreven, designs gemaakt en copy bedacht. Met een team van een designercopywriter en project lead zit de structuur alvast goed. 

We duiken in de paarden- en hondenwereld, houden de teugels strak en gaan op zoek naar de juiste woorden. Woorden die herkenbaar zijn voor dierenliefhebbers en -eigenaars. Daarom is een nauw contact met de klant cruciaal. Daarnaast werken we met de beeldbank die we van Equina hebben doorgekregen. 

We ontwikkelen een huisstijl door de huiskleuren te laten terugkomen in elk design. Hoe die powerblend van een op maat gemaakte tekst met bijpassend design eruitziet? Check het hier! 👇

Equina - Shiatsu voor paarden

Een succesvolle advertentiestrategie? Da’s constant bijsturen

Door aan A/B-testing te doen, kunnen we gemakkelijk nagaan welke advertenties werken en welke niet. Zo kunnen we onze copy en design steeds optimaliseren. A done deal? Nee, hoor. Adverteren op social media is een ‘ongoing thing’ dat constante bijsturing nodig heeft. Er bestaat niet zoiets als één magische strategie die altijd werkt. Elke strategie is op maat gemaakt en wordt wekelijks opgevolgd. We sturen bij waar nodig zodat Equina kan rekenen op de beste service. 

En het mag gezegd, ondertussen is het een echt paradepaardje. 😉

Een succesvolle advertentiestrategie? Da’s constant bijsturen

Alleen de beste service is goed genoeg

Copy, check! Beeld, Check! Online advertenties? Coming up! We bekijken grondig het einddoel dat onze opdrachtgever voor ogen heeft: leads genereren. Leads kunnen we niet garanderen, maar we kunnen wel alles in werking stellen om de kans op leads zo groot mogelijk te maken. 

Equina doelt niet op anderhalve man en een paardenkop, ze doelen op veel inschrijvingen voor hun opleidingen en meer reservaties voor behandelingen. Om deze twee doelen te bereiken, zetten we verschillende campagnes op. De eerste campagne zal zich focussen op de opleidingen, de tweede op de behandelingen. 

We werken in fases op basis van het ‘buyer journey’ principe. Het wat? Awarenessconsiderationconversion. Dat zegt je wellicht wat meer. We focussen eerst op ‘awareness’, zodat men Equina online kan leren kennen. Daarna proberen we hen aan het denken te zetten en tenslotte zullen we ze overtuigen. 

Alleen de beste service is goed genoeg

Ook zo’n paradepaardje voor jou? Contacteer ons!

Zin om samen digitaal te gaan?

Wij kunnen alvast niet wachten om jou te ontmoeten. Klik even door naar onze contactpagina of kom eens af! Wij nemen je graag mee in de digitale wereld.

© 2020 Gemaakt met ♡ in Herentals. Samen met jou creëren we digitale ervaringen