Wanneer is je website interessant voor je bezoekers?

Digital strategy

Wanneer is je website interessant voor je bezoekers? En hoe kan je lead generation tot echt resultaat laten leiden? Waarom leiden interessante bezoekers te weinig tot conversies? Wij stelden ons die vragen en gingen aan de slag met het belangrijkste element, de bounce rate.

Kevin
5 min. reading time
Wanneer is je website interessant voor je bezoekers?

We gingen aan de slag en geven jullie graag enkele tips:


We gingen aan de slag met bovenstaande elementen. De resultaten zijn dan ook niet te negeren. De bounce rate daalde na de upgrade van gemiddeld 76% naar 22%. Dit betekent niet alleen een boost voor seo, maar vooral dat we bezoekers relevanter doorheen de website kunnen leiden.

Screen-Shot-2017-07-12-at-20.31.07-1024x152.png



Is de website nu relevanter en vinden bezoekers meer informatie? Ja hoor. Want ook de gemiddelde tijd die bezoekers op de site spenderen gaat de hoogte in, van 2:13 minuten naar 4:40 minuten.

Screen-Shot-2017-07-12-at-20.31.31-1024x152.png

Is dit nu de ideale formule? Nee hoor. Elke situatie is anders en moet individueel bekeken worden. Bezoekers en surfgedrag evolueren constant en het is dus belangrijk dat je er voor zorgt dat ook jouw website, het digitale naamkaartje, meegaat met zijn tijd.

Subscribe to our newsletter

We have a monthly newsletter. Want to stay in touch about all developments in TT? Subscribe here to our newsletter!

© 2020 Made with ♡ at Herentals. Together we create digital experiences