F*ck Fake, Go for Real!

Een project voor Bicky door

Kevin_1.png
johnny-2.png
Caro_1.png
Tijs_2.png

De briefing was simpel:

Bicky is #goforreal! Ze willen af van die fake burgers die zich uitgeven voor echte Bicky’s! Gedaan met fake. En daar schakelden ze maar al te graag ons voor in.

F*ck fake!

Eindelijk! Eens een campagne met een hoekske af voor een opdrachtgever met een hoekske af. Dat vraagt om een agency met … inderdaad, een hoekske af! We gingen gingen aan de slag met straffe copy, nog straffere video’s, de juiste advertising strategie en een knaller van een website. Een campagne die hen op het lijf (lees: vleeseke) was geschreven.

Bicky-thumbnail.png
Bicky-eekhoorn.png
Bicky-social-media.png
Bicky-urbi-et-orbicky.png
bicky-goforreal-tekenhetpact.jpg

Gedaan met fake!

Centraal in de campagne staat een persoon die steeds de verkeerde keuzes maakte wat plastische chirurgie betreft. Door middel van tientallen plastische ingrepen is de persoon nog maar een fractie van wat hij of zij vroeger was. Fake, fake, superfake. Maar van één vleeseke blijven ze af.

bicky-campagnebeeld-2.png
bicky-campagnebeeld-3.png
bicky-campagnebeeld-6.png
bicky-campagnebeeld-4.png
bicky-campagnebeeld-5.png
bicky-campagnebeeld-7.png
bicky-campagnebeeld.png

De juiste woordkeuze*

Bicky Burger of vleeseke?

Wordt Bickygonist!

Fakers gonna fake!

*maakt of kraakt een campagne.

Tijd voor actie!

De campagne leidde tot een groter doel.

Bezoekers moesten en zouden actie ondernemen. Kijkers konden zo bijvoorbeeld het pact ‘weg met fake Bicky’s’ ondertekenen om aan te geven dat zij deel uitmaken van de Bicky Community.

En nu vragen wij ons af: heb jij ‘t pact al ondertekend? Ja? Goe bezig, nen echte Bickygonist, jij! Nee? Wil jij eens maken dat je dat pact gaat ondertekenen! Want échte fans, échte Bickygonisten blijven niet bij de pakken zitten.

bicky-campagnesite.jpg

Cijfers en KPI's*

1.668.600 impressies via Meta

1,05mln weergaves op YT

*De juiste doelgroep bereikt met de perfecte strategie

HOW ABOUT YOU?

Bij Think Tomorrow gaan we hard of gaan we niet. Vertel ons over jou, je merk en je bedrijf. Dan maken wij het graag nóg beter. 👇

Nog niet uitgelezen?