Midsummer Madness

"Give a man a fish, feed him for a day. Teach a man to fish, feed him for life."

With this saying in mind, we look forward to June 21, the longest day of the year. We traditionally donate these to charity with Think Tomorrow. Yes!

During our "Midsummer Madness" campaign we are rolling up our sleeves and working around the clock to solve the creative issues of a few non-profit organizations.

Apply for our madness

For every non-profit

Every non-profit that is committed to charity is eligible for our 'Midsummer Madness'! We like to help them with concrete problems or less concrete ideas and provide the opportunity to take internal/external communication to the next level and increase their visibility.

Let the madness begin

We choose two charities from all annual submissions for which we will work that day. This coice is always based on the organizations that are most dear to us and also challenge us to step outside of our comfort zone.


Editie 2019

Epilepsie Liga

Epilepsie. Het is een aandoening die weinig in het licht wordt gezet, maar jammer genoeg vaak voorkomt. Think Tomorrow zou dat met een creatieve campagne aanpakken. Dit jaar bedacht ons team dan ook een campagneconcept dat de do’s en don’ts bij een epilepsieaanval in het licht zet én vermeldt hoe je zo’n aanval herkent. 

Na een enthousiaste brainstorm gingen we aan de slag. Het zou een campagne worden die jongeren aanspreekt, duidelijk en simpel is en eentje die viraal zou gaan. Er werden scripts uitgewerkt, beelden bedacht en advertentiestrategieën geschreven. 

Beleidsmedewerkster Emma Staut was aanwezig tijdens de brainstorm en zag dat het goed was. Met dit draaiboek kan de Eilepsie Liga aan de slag gaan. Ons team leerde met elf creatieve zielen samen te werken aan één opdracht. Zo bouwden we aan de sterktes van elk lid, is het team beter op elkaar ingespeeld en komen er nieuwe inzichten aan het licht. We are stronger than ever!

Bekijk onze aftermovie! ◀️

Edition 2018

Belgisch Centrum voor Blindegeleidehonden

For this edition we started our event with the driver statement: "We are looking for foster-families who want to raise our puppies, age 2 to 14 months, to be trained in our facilities afterwards. 

During the longest day of the year we came up with the campaign "Kijk voorbij die puppy ogen".  A clear message: a puppy is serious business! We put the focus on families who are really committed to the cause. They will house a puppy for over a year, to love and to train them. They give them a basis training and education before they start their own training of becoming a guide dog for blind people.

Discover the campaign here

Let's get digital!

Contact us for an appointment. We want to help you and show you the endless possibilities that this world has to offer.

Together we create digital experiences

Subscribe to our newsletter

Think Tomorrow
Lierseweg 81
2200 Herentals

+32 14 84 91 00
info@thinktomorrow.be

Think Tomorrow. Digital Marketing Agency © 2019 Made with ♡ at Herentals.