Midsummer Madness 💪

De langste dag van het jaar, 21 juni, doneert Think Tomorrow maar al te graag aan het goede doel! Tijdens onze campagne ‘Midsummer Madness’ steken we de handen uit de mouwen en wordt er de klok rond gewerkt om creatieve vraagstukken van enkele vzw’s op te lossen.

Midsummer
madness

Voor alle vzw's

Iedere vzw die zich inzet voor het goede doel komt in aanmerking voor onze ‘Midsummer Madness’! We helpen ze graag met concrete problemen of minder concrete ideeën en geven hun de kans om interne/externe communicatie naar een hoger niveau te tillen en hun visibiliteit te verhogen.

madness

Strenge selectie

Uit alle jaarlijkse inzendingen kiezen we twee goede doelen waarvoor we die dag zullen werken. Deze keuze is telkens gebaseerd op de organisaties die ons het nauwst aan het hart liggen en ons daarnaast uitdagen om buiten onze comfortzone te treden.

madness

Let the madness begin

Uit alle jaarlijkse inzendingen kiezen we twee goede doelen waarvoor we die dag zullen werken. Deze keuze is telkens gebaseerd op de organisaties die ons het nauwst aan het hart liggen en ons daarnaast uitdagen om buiten onze comfortzone te treden.

Midsummer 2017

Feestvarken vzw

Elk kind verjaart en moet dat kunnen vieren. Met deze ingesteldheid zet Feestvarken vzw zich in om verjaardagspakketten samen te stellen voor kinderen waarbij dit niet evident is. Om hun boodschap beter naar buiten te brengen, gaven we hun een aanzet voor een nieuwe website met een duidelijk verhaal, een betere bezoekersflow, een optie om online te doneren en ééntje met meer aandacht voor hun werking.


Tevens maakten we een filmpje voor hun social media en schreven een strategie uit voor hun Facebook- en Instagrampagina. Het uitgangspunt van deze nieuwe aanpak was het feit dat je als anonieme schenker niet snel onder de aandacht komt voor je goede daad. Met dit in het achterhoofd konden ze aan de slag om ook hun social communicatie te verbeteren.

resultaat

Blijdorp

Blijdorp wil een net van voorzieningen uitbouwen voor kinderen, jongeren en volwassenen met een verstandelijke en eventueel bijkomende sensorische, motorische of emotionele beperking. Hun communicatie verdiende absoluut een upgrade en dus gingen we aan de slag met hun logo, huisstijl en website.

Om hun nieuwe stijl extra kracht bij te zetten, werd ook een social media strategie uitgewerkt waarbij we guidelines opstelden en de tone of voice afstemden op de doelgroep van schenkers en buitenstaanders.

resultaat

Midsummer 2018

Belgisch Centrum voor Blindegeleidehonden

Voor deze Midsummer zijn we vertrokken vanuit een specifieke probleemstelling waar het centrum mee te maken heeft. "Wij zoeken pleeggezinnen die puppy’s willen opvoeden van 2 maanden tot 14 maanden zodat ze daarna in het centrum opgeleid kunnen worden".

Tijdens de langste dag van ’t jaar hebben we voor BCG de campagne "Kijk voorbij die puppy ogen" bedacht. Hiermee zetten we een duidelijke boodschap neer: een puppy in huis halen is 'serious business'. Met deze campagne willen we de focus leggen op de nood aan pleeggezinnen voor puppies. Die zijn nodig om puppies gedurende 1 jaar in huis te nemen. Hierbij leren de puppies gehoorzaamheid, zindelijkheid en krijgen een basis opvoeding voordat ze starten met hun leerschool om Blindegeleidehond te worden.

Voor deze campagne hebben we een volledige strategie uitgewerkt waar het BCG enthousiast op reageerde.

resultaat
Think Tomorrow. Digital Marketing Agency
© 2018 Gemaakt met ♡ in Herentals.