Blogpost

Het ontstaan van TT? Een uit de hand gelopen avond op café.

Think Tomorrow. Denk Morgen, letterlijk vertaald. Hmm wat bedoelen we daar nu precies mee? En hoe zijn we daarop gekomen? Kom alles te weten over de start van TT in deze blogpost.
Sarah Bogaerts
2 min. leestijd
Het ontstaan van TT? Een uit de hand gelopen avond op café.

Een ongezien staaltje goesting

Think Tomorrow is ontstaan in 2011. Het jaar waarin F.C. de Kampioenen na 21 succesvolle seizoenen stopte met draaien, de zon gemiddeld 1836 uren scheen en Adele de hitsingle Someone Like You uitbracht. Een hevig jaar dus. 

Kevin besliste samen met een enthousiaste collega, om het anders aan te pakken dan de gemiddelde werkgever. Een paar glazen later en de beslissing was gevallen. Zij zouden een online marketingbureau leiden mét een team. Na twee dagen lag zelfs het businessplan klaar.

Wie is Kevin? Kom het hier te weten!

Think Tomorrow streeft naar beter, elke dag opnieuw

Het ging allemaal heel snel, maar dat ze goesting hadden om hun tanden erin te zetten, was zeker. En toen kwam de eerste opdracht, een geschikte bedrijfsnaam kiezen. Waar wilden ze voor staan? En hoe zouden ze dan kort en krachtig weergeven?

Als zaakvoerders van een digitaal marketingbureau wilden ze doordacht te werk gaan voor elke klant: “wij doen niet zomaar wat de klant vraagt, maar wat de klant nodig heeft. We denken samen na over de groei van onze klanten en gaan voor net dat tikkeltje extra. Zo overstijgen we altijd de verwachtingen.” Daarnaast wilden ze vooruitstrevend zijn, de concurrentie voor zijn en hun volgers dagelijks verbazen. Think Tomorrow. De naam was gekozen.

Tegenslagen kennen we niet. Wij spreken van uitdagingen.

Als we Kevin vragen of hij tegenslagen heeft gekend, zegt hij altijd resoluut nee. Dat klinkt misschien ongeloofwaardig, maar voor hem was het een groeiproces. Het was moeilijk, want niets ging vanzelf, maar dat benoemt hij dan heel mooi en positief als ‘uitdagend’. 

Na enkele maanden werd de eerste jobstudent aangenomen. Hoewel dat aanvankelijk erg goed ging, bleek het toch niet de gewenste resultaten op te leveren. Het was tijd om iemand te zoeken die een een vaste waarde zou zijn binnen het bedrijf. Iemand die altijd met een kritische blik zou kijken naar wat er beslist werd en die van Think Tomorrow een beter bedrijf zou maken. Johnny kwam en overwon.

Ontdek wat Johnny allemaal in zijn mars heeft.

Tegenslagen kennen we niet. Wij spreken van uitdagingen.

Werken bij TT acht jaar later.

Dat Kevin en Johnny nog steeds zo onafscheidelijk zijn als Nicole en Hugo, voelen wij hier nog elke dag. Ze vullen elkaar aan en halen het beste in elkaar naar boven. Door de jaren heen is er dan ook hard gewerkt om van het bestaande team een droomteam te maken. 

Hier heerst vandaag een teamspirit om u tegen te zeggen met werkgevers die eigenlijk meer personal coaches zijn dan wat anders. Hoe Kevin en Johnny hun team aansturen, ondersteunen en laten groeien, dat is ongezien. Daarnaast wordt er ook streng op toegezien dat onze opdrachtgevers elke dag opnieuw met de grootste zorg worden behandeld. 

Oh ja hoor, hier worden heel wat digitale ervaringen samen gecreëerd.

Wil jij ook samen met ons digitale ervaringen creëren? Yes! 

We zijn benieuwd naar jouw verhaal.

Inzichten

Die we met jou willen delen

Schrijf je in voor de TT-specials

Blijf jij graag op de hoogte van alles wat wij doen bij TT? Schrijf je dan hier in voor onze nieuwsbrief!

Samen met jou creëren we digitale ervaringen

Zin om samen digitaal te gaan?

contacteer ons

Think Tomorrow
Lierseweg 81
2200 Herentals

+32 14 84 91 00
info@thinktomorrow.be

Think Tomorrow. Digital Marketing Agency © 2019 Gemaakt met ♡ in Herentals.