Anza Pro - van merk naar marktleider in de Benelux
Een project voor Anza Pro door
They know what it takes.
Met die slogan overtuigt Anza Pro professionele schilders van hun kwalitatieve producten. Ze streven ernaar om hun werk efficiënter, ergonomischer en gemakkelijker te maken. Want Anza Pro weet als geen ander dat het leven van een schilder hard kan zijn. En daar spelen wij voortdurend op in.
Via shareable social media, resultaatsgebonden campagnes en kwaliteitsvolle promoties.
We wrap your van.
Wanneer je denkt aan een professionele schilder, denk je aan zijn materiaal: verf, borstels, rollers, tape, … maar nog belangrijker; zijn busje. Hierin wordt al het materiaal bewaard. Het is zijn/haar uithangbord op de baan, de kantine waar ‘s middags de boterhammen worden gegeten,… Een schilder leeft zowaar in dit busje. En daar werkten we een campagne voor uit. Waarbij professionele schilders een volledige wrap van hun schildersbus konden winnen. Met een ontwerp volgens hun huisstijl en smakenpalet!
Bold & shareable content
Maak social media content die je doelgroep wil sharen via whatsapp. En de social media kanalen van Anza Pro zijn het bewijs dat memes nog steeds werken.
Want memes hebben een erg hoge ‘shareable’ factor. Je ziet een meme voorbij komen op Facebook of Instagram, moet erom lachen en denkt: “hé, dat gaat mijn vriend ook grappig vinden” en je stuurt het door.
👉 Check Anza Pro op Facebook en Anza Pro op Instagram
Adsets voor elke doelgroep
Onze succesvolle advertentiestrategie voor schilders in de Benelux benut de kracht van gerichte social media campagnes en visueel sterke content. Het gebruik van regionale targeting en retargeting-technieken zorgt ervoor dat de juiste boodschap op het juiste moment bij de juiste doelgroep terechtkomt. Deze aanpak genereert niet alleen meer betrokkenheid en conversies, maar versterkt ook de merkherkenning in de regio, iets wat elk merk beslist zal inspireren.
Adverteren versterkt je merk.
Dit versterkt de positie van het schildersbedrijf in de markt, maakt het merk onderscheidend ten opzichte van concurrenten en creëert een betrouwbare uitstraling. Uiteindelijk leidt dit tot een grotere klantloyaliteit en een robuustere marktpositie,
ANZA PRO PARTNERs in kaart gebracht
Een storelocator is een krachtige manier om de zichtbaarheid van je merk te vergroten. Door klanten eenvoudig toegang te geven tot de locaties waar je producten of diensten beschikbaar zijn, wordt het voor hen veel gemakkelijker om een aankoop te doen. Een goed geïntegreerde storelocator stelt klanten in staat om snel de dichtstbijzijnde winkel of servicepunt te vinden, wat niet alleen de klanttevredenheid verhoogt, maar ook de conversiekansen vergroot. Dit directe contactmoment met je merk kan de aankoopbeslissingen versnellen en de omzet verhogen, terwijl het tegelijkertijd de algehele merkervaring versterkt.
Jouw merkpositie verbeteren?
Als jij durf en lef toont, kan dat zeker. Maar laten we eerst even afspreken!
Onder de indruk?
Ook advies nodig?
Zit je met een vraag?
Benieuwd wat wij kunnen?
Onder de indruk?
Ook advies nodig?
Zit je met een vraag?
Benieuwd wat wij kunnen?