Employer branding: Samen smaak maken bij Soubry

Een project voor Soubry door

Ben_1.png
Kevin_1.png
johnny-2.png
Tijs_2.png

SOUBRY ZEGT SAMENWERKING MET HR-EXPERTEN OP EN KIEST RESOLUUT VOOR EIGEN EMPLOYER BRANDING.

 

Soubry is al meer dan 100 jaar een familiebedrijf en dat is tot op vandaag nog altijd op hun werkvloer te zien. Ze brengen graag talentvolle mensen samen in een open bedrijfscultuur waarin ze met iedereen in verbinding staan. En daar mogen ze uiteraard trots op zijn! 💪 Op basis van hun bedrijfsvisie: Soubry smaakt naar samen, werkten we een volledige employer branding campagne uit.

campagnebeeld.jpg

Géén acteurs, maar échte Soubry medewerkers

Om Soubry goed in beeld te brengen, kozen we er ook voor om de employer branding video te laten draaien rond waar het bij Soubry om gaat. Soubry smaakt naar samen! De video schetst op een energieke manier de sfeer op de werkvloer, een kijkje binnen de productie én de verschillende taferelen waar het uiteindelijk om draait. Een familie die picnick'ed of de grootouders die de wekelijkse spaghettidag voorbereiden. Daar werk je aan als je voor Soubry werkt. 👇

Bij Soubry zijn ze trots op hun werk. Iedereen draagt bij tot de producten die andere mensen opeten. En dat is een hele eer!

Voor deze campagne pasten we een mouw aan hun baseline. We willen mensen aantrekken die voor pasta op jouw bord willen zorgen. En zo kom je moeiteloos bij "samen smaak maken". Daar doe je het als Soubry medewerker uiteindelijk voor. 🍝

Als grootste pastaproducent van België heeft Soubry nood aan een sterk team. Meer dan 400 enthousiaste medewerker maken dagelijks werk om de beste producten in de winkelrekken te krijgen.

Als ambitieus bedrijf positioneren we Soubry als aantrekkelijke werkgever met een sterke employer branding en recruitment campagne, van concept tot volledige uitwerking.🔥

soubry-hr-pastalover.png
soubry-516x418.png

"Think Tomorrow is een echte partner voor Soubry. Onze contactpersoon is heel reactief, hands-on en denkt mee hoe we initiatieven succesvol kunnen uitbouwen."

Marketing & Sales Director

bij Soubry

Video vacatures zijn de toekomst 📹

Bij Soubry werken is niet alleen rationeel. Het gevoel van écht samenwerken aan producten die mensen bij elkaar brengt… Dát is waarvoor de mensen bij Soubry het doen. Die vertaling brengen we via een sterke employer branding video.

Saaie vacatures? No way! Een vacaturetekst hoeft niet saai te zijn en al zeker niet als we het beeld schetsen met jouw toekomstige collega’s. Video vacatures zijn de toekomst.

Voor Benny voelt het aan alleszins alsof hij deel uitmaakt van een groter geheel. 👇

Lange video's op social media? 🤔

Dat weten wij ook. Wij hebben voor alle platformen aangepaste versies in 3 talen om onze doelgroep te bereiken. Want elk medium verdient zijn eigen manier van communiceren.

Soubry is een prominente werkgever in hartje West-Vlaanderen, maar trekt geëngageerde talenten aan vanuit Noord-Frankrijk en zelfs Roemenië. Deze campagne reikt dan ook verder dan onze eigen landsgrenzen en schaalt mee. Voor iedere taal vonden we een vrijwilliger die voor de camera wil praten over Soubry en waarom ze kiezen om voor hen te werken. Daar schakel je geen acteurs voor in, die zakken door de mand. Authenticiteit bekom je door échte mensen voor de camera te zetten en hun verhaal te laten vertellen. Zelfs in het Roemeens. 

👉 samensmaakmaken.be
👉 fabriquerdugoutensemble.be
👉 luaredegustimpreuna.be

samensmaakmaken-luaredegustimpreuna.png
1535101064376.jpg

"De samenwerking is heel vlot verlopen, de voorbereiding was top! Het resultaat mag dan ook gezien worden. De deadlines werden gerespecteerd, alles werd heel goed opgevolgd."

Sabine Declercq

bij Soubry

Onder de indruk?

Ook advies nodig?

Zit je met een vraag?

Benieuwd wat wij kunnen?

Onder de indruk?

Ook advies nodig?

Zit je met een vraag?

Benieuwd wat wij kunnen?

HOW ABOUT YOU?

Bij Think Tomorrow gaan we hard of gaan we niet. Vertel ons over jou, je merk en je bedrijf. Dan maken wij het graag nóg beter. 👇

#trots