Een digitale thuis voor Van Herck

Een project voor Van Herck door

thinktomorrow-team-0007-ben.jpg
thinktomorrow-team-0004-johnny.jpg
thinktomorrow-team-0000-tijs.jpg
thinktomorrow-team-0002-sarah.jpg
thinktomorrow-team-0003-marlo.jpg

Bouwmaterialen Van Herck

Innovativiteit, persoonlijkheid en betaalbaarheid staan centraal.

Met de derde generatie aan het roer en een vast team dat al jaren meedraait, blijft het bedrijf zijn sterke waarden behouden. Wij goten die bedrijfswaarden in een nieuwe website, volledig beheerbaar door het digitale team.

But first things first, de huisstijl opfrissen.

De herkenbare kleuren van Van Herck zijn hun sterkte, daar wilden we dan ook niet te veel aan aanpassen. Ons designteam friste het logo op, gaf de zachte paarstinten extra aandacht en gebruikte geeltinten als accentkleur. 

van-herck-bouwmaterialen-redesign-website.png

copywriting

redesign

development

branding

e-mail

copywriting

redesign

development

branding

e-mail

Webdesign

Focus op inspiratie en vestigingen

Als je een mooie showroom hebt, maar je gebruikers vinden er geen informatie over op je website, hoe weten ze dan dat ze moeten komen?

Bij het bouwen van de nieuwe website hebben we bewust ingezet op inspiratie, met een customer journey die de gebruikers aanzet om naar de showroom te komen.

Maar wanneer is die showroom open? Daarvoor werkten we voor elke vestiging een aparte pagina uit, met duidelijke informatie die makkelijk in te geven is via Chief, ons zelfgebouwd content management systeem.

vanherck-bouwmaterialen-mockups.jpg
fragment-link-gallery-grid.png
fragment-lookbook-gallery-horizontal.png
beforeafter.png
fragment-lookbook-gallery-vertical.png
fragment-usps.png
fragment-link-gallery-carousel.png
fragment-hero.png

Social media templates via Canva

Bouwstenen om hun merk uit te dragen

vanherck-social-templates.png

E-mail marketing

Zelfs nieuwsbrieven versturen is nu eenvoudiger

vanherck-mailchimp-nieuwsbrief.png

Nog meer van ons werk zien?