Een digitale thuis voor Van Herck
Een project voor Van Herck door
Innovativiteit, persoonlijkheid en betaalbaarheid staan centraal.
Met de derde generatie aan het roer en een vast team dat al jaren meedraait, blijft het bedrijf zijn sterke waarden behouden. Wij goten die bedrijfswaarden in een nieuwe website, volledig beheerbaar door het digitale team.
De herkenbare kleuren van Van Herck zijn hun sterkte, daar wilden we dan ook niet te veel aan aanpassen. Ons designteam friste het logo op, gaf de zachte paarstinten extra aandacht en gebruikte geeltinten als accentkleur.
copywriting
redesign
development
branding
copywriting
redesign
development
branding
Focus op inspiratie en vestigingen
Als je een mooie showroom hebt, maar je gebruikers vinden er geen informatie over op je website, hoe weten ze dan dat ze moeten komen?
Bij het bouwen van de nieuwe website hebben we bewust ingezet op inspiratie, met een customer journey die de gebruikers aanzet om naar de showroom te komen.
Maar wanneer is die showroom open? Daarvoor werkten we voor elke vestiging een aparte pagina uit, met duidelijke informatie die makkelijk in te geven is via Chief, ons zelfgebouwd content management systeem.