Soubry als sterke werkgever gepositioneerd
Soubry
Een project voor Hanolux door
Altijd in vakantiesfeer, ook in de winter. Hanolux’ missie om rust, comfort en warmte te brengen in alle tuinen, wakkerde bij ons team het vuur aan voor een gloednieuw campagneconcept.
Met ‘Warmmakers’ willen we klanten en prospecten van Hanolux een wellness & outdoorliving-beleving meegeven die blijft hangen. En we boosten ineens hun naamsbekendheid.
Warmmakers draait niet om een product, wel om een beleving. Het is een totaalconcept. Het draait niet zomaar om de vuurschalen, terrasverwarmers en sauna’s. Het zijn:
die het verschil maken. Warmmakers maakt je letterlijk én figuurlijk warm. En dat moest tot uiting komen in al onze creaties.
Tout feu tout flamme, quoi.
Tijdens de winter van 2022-2023 vormen we Hanolux om tot Warmmakers. En dat beleef je tot in het kleinste detail. We ontfermen ons over all things digital & traden buiten onze comfortzone met een warm makende showroom experience. Want wie dromen belooft online, maakt dat ook waar in real life.
Vurig
Comfort
Knetterend
Beleving
Hot
Warmte
Experience
Vurig
Comfort
Knetterend
Beleving
Hot
Warmte
Experience
We creëerden een passend logo, staken dynamiek in alle creaties met behulp van cinemagraphs en zetten een toegewijde website op met dark en light mode om sfeer te creëren. We stelden strategisch doordachte online advertenties en nieuwsbrieven op in warme kleuren en met teksten die zelfs de kleinste vlam doet aanwakkeren. We're on fire.
Ook in de winkel zelf zorgden we voor voldoende promotiemateriaal. We bedachten zelfs een concept voor een après chique winterbar, met een exclusieve uitnodiging voor trouwe klanten.