Brand building op elk vlak voor Minimax
Een project voor Minimax door
Partnerschap dat de markt leidt.
Minimax kiest al meer dan 10 jaar voor Think Tomorrow. Waarom? Omdat we het verschil maken. Wij denken niet alleen mee, maar groeien ook mee met de business van onze klanten.
Zo is deze producent van waterontharders gegroeid van een kleine speler tot de marktleider in België. Daar dachten wij een nieuwe marketingstrategie voor uit.
Hoe doen we dat voor Minimax?
Minimax is de afgelopen jaren zo sterk gegroeid dat de structuur waarop gebouwd werd geoptimaliseerd moest worden. Bij deze samenwerking draait het dus om meer dan enkel het leveren van een mooie website.
✔️ Customer journeys en zoekwoordenonderzoek zorgden voor een vernieuwde website architectuur
✔️ Geoptimaliseerd voor betere en doelgerichte conversies met CRM koppeling
✔️ Verouderde inhoud geschrapt of up-to-date gebracht met zowel Nederlands- als Franstalige zoekwoorden.
Voor de groei anno 2025 stelden we drie duidelijke doelen voor ogen. 👇
Merkbekendheid
1. Een merk met kennis neerzetten
Minimax moet niet enkel een product verkopen, maar als dé expert gezien worden in hun sector. Het gaat om vertrouwen, om een autoriteit worden in waterontharding. Dit merk moet staan als een huis.
Productmarketing
2. Sterk product in de kijker zetten
de waterontharder van Minimax is krachtig en toonaangevend. Onze taak is om dit product de aandacht te geven die het verdient. We laten het spreken met doordacht design en slimme marketing.
Testimonials
3. Klanttevredenheid benutten
Minimax heeft een loyaal klantenbestand en uitmuntende service. We zetten die positieve ervaringen in om potentiële klanten te overtuigen. Want wie beter dan de tevreden klant kan het verhaal van Minimax verder verspreiden?
Solide Gebruikservaring
Onze aanpak garandeert een website die niet enkel mooi oogt, maar ook functioneel en logisch in elkaar zit.
Klanten vinden moeiteloos hun weg, krijgen direct de juiste informatie, en ervaren een betrouwbaarheid die perfect aansluit bij de kwaliteit van Minimax.
Deze heldere en zorgeloze navigatie wekt vertrouwen, waardoor consumenten zich zeker voelen bij elke stap. Vertrouwen en zekerheid – de fundamenten waarop elk sterk merk, inclusief Minimax, gebouwd is.
WebsiteS die Werken
Als je bedrijf groeit, moet alles meegroeien. Een website is daarom nooit een eindstation, maar een dynamisch werkinstrument dat zich voortdurend aanpast aan jouw onderneming. Wij bouwen websites die niet alleen werken, maar ook écht voor jou werken.
Met Chief, ons eigen CMS bieden we Minimax de vrijheid om zélf eenvoudig aanpassingen te doen in een gebruiksvriendelijke omgeving. Zo focussen zij op wat echt belangrijk is: het versterken van hun merkverhaal én product.
✔️ Gebouwd op de specifieke noden van Minimax
✔️ Een visueel aantrekkelijke waterhardheidsmeter over heel België
✔️ Gekoppeld met hun custom CRM systeem, zodat alle data correct binnenkomt voor hun salesteam
✔️ Uitgebreide FAQ's en verschillende call-to-actions om eenvoudig contact op te nemen
Marketingtraject met oog op de toekomst
We zijn nog lang niet klaar met Minimax.
Met de lancering van een nieuwe marketingstrategie zorgen we ervoor dat online én offline communicatie elkaar naadloos versterken.
Het gaat niet alleen om gevonden worden, maar ook om de boodschap scherp en consistent te houden. We nemen Minimax volledig ter harte om de positie van marktleider te behouden en te versterken in de toekomst.
"De samenwerking is zeer goed verlopen. Gestructureerd en vlot. En we zijn super tevreden over het resultaat. Jullie hebben het dossier prima in handen genomen. Stipt en beschikbaar. Jullie luisteren goed en je merkt dat jullie de klant willen doorgronden. We ervaren jullie team als een geoliede machine. We hebben ook persoonlijkheid gevoeld, als hij/zij voor iets gingen dan verdedigden ze hun standpunt ook. Prima!"
Luc Chantraine
CEO bij Minimax
Jouw brand in onze zorgende handen?
Een creatief & ervaren team zorgt voor jouw merk. Vrijblijvend praten we graag over mogelijkheden en uitdagingen.