Creatieve campagnes

Gedaan met boodschappen door het strot de ‘marketingtunnel’ van je ontvanger te duwen. Tijd om respectvol om te gaan met je doelgroep en de pullstrategie voorop te zetten. Trek hen aan. Maak je merk zo onweerstaanbaar aantrekkelijk dat iedereen er deel van wil uitmaken.

Campagne voeren vraagt lef. Veel lef. Gelukkig zijn wij
er om je bij te staan in het hele proces. Wat een sterke online
marketingcampagne inhoudt? En welke stappen ervoor nodig zijn? Dat kom
je hier te weten.

Een sterke online marketingcampagne, da’s vuurwerk creëren

Google omschrijft het als een grote openbare actie. Wij omschrijven het als vuurwerk creëren. Want een sterke online campagne dient om jouw merk krachtig neer te zetten. En als we krachtig zeggen, bedoelen we dat ook. 
Ze moet zelfs zo krachtig zijn dat ze vanzelf viraal gaat en verslavend werkt. Iedereen wil er deel van uitmaken. Zie jij dat wel zitten voor jouw merk? Komt goed uit, want wij ook!

Een sterke online marketingcampagne, da’s vuurwerk creëren

Wat je van ons mag verwachten 👇

  • We luisteren naar jouw verhaal en denken kritisch mee.
  • We zetten het verhaal om in SMART-doelen.
  • We bedenken straffe campagnes om die doelstellingen te bereiken
  • We plannen en werken de campagne voor je merk uit. 
  • We analyseren, rapporten en debriefen samen met jou.

Nu al overtuigd? Ga hier met ons in gesprek!

Wat je van ons mag verwachten 👇

Kostenplaatje van een marketingcampagne?

Afhankelijk van je verwachtingen. Budget gaat niet over het advertentiebudget of de uren die we eraan besteden. Het gaat over de impact die je wilt maken en hoeveel je bereid bent te investeren. We blijven het herhalen: campagne voeren, da’s lef hebben. En hoe meer lef je hebt, hoe hoger je impact zal zijn. 
Hoe kan je met één product, één campagne en één doelgroep je merk aan heel België blootstellen? Durven investeren in dat één doel, die ene doelgroep met dat ene super creatieve idee. Daar draait het om. Maar dat heeft natuurlijk ook een kostenplaatje. Ja, een goede campagne kost geld.

In 6 fases richting een sterke marketing campagne

We starten je campagne altijd met een openhartig gesprek. Een kick-off meeting, zoals we het hier bij Think Tomorrow noemen. We bepalen duidelijk je intenties, je doelgroep en gaan dan met een doordacht plan aan de slag.

🎯 Doelen opstellen
Na de eerste kick-off meeting, stellen we samen doelen op.
  • Wat wil je bereiken met je campagne?
  • Welke doelgroep wil je aanspreken?
  • Wanneer is de campagne voor jou succesvol?
We gaan voor SMART-doelen die duidelijk en meetbaar zijn zodat we achteraf kunnen nagaan of we geslaagd zijn in onze opzet.
🧠 Brainstormen
Als de doelen duidelijk zijn en de fundering gelegd is, gaan we bouwen. Er moeten ideeën op tafel komen en daarvoor gaan we doen wat we ‘t liefste doen: brainstormen! Met het hele team denken we na over jouw merk, jouw campagne en hoe we de vooropgestelde doelstelling kunnen bereiken. Het idee moet er ‘boenk op’ zijn, zoals we hier zeggen.
🏃‍♀️ Concept uitwerken en afstemmen

Ideeën komen pas tot leven als ze worden uitgeschreven in een concept. Dat gaan we dan ook doen. De beste ideeën komen tot bij jou en stellen we beknopt voor. Wanneer jij een idee hebt gekozen uit onze ideeënpool, schrijven we de campagne uit zoals wij ze zien. We stemmen af met jou en sturen bij. We maken het zo concreet mogelijk.

🚀 Ontwerpen, testen en… lanceren!

Nu komt het echte werk. We gaan aan de slag en stippelen een duidelijke planning uit die ons sturing geeft tijden het hele proces. We stellen het team samen en analyseren hoe we het meeste succes garanderen. Onder jouw toezicht werken we het concept uit met: 
  • Een grafisch ontwerp.
  • Een website die als hub van het concept dienst doet. De sterkste schakel.
  • Copywriting, waarbij we in één slagzin zeggen waar het op staat.
  • Motion design, animaties, video-editing. We kijken wat past binnen het concept.
  • Advertenties die je campagne succesvol verspreiden tot bij je doelgroep.
  • Meetinstrumenten om de impact van je campagne te evalueren.
  • Testfase. Testings doen we meermaals, want we willen zeker zijn dat alles goed zit. 
Want als we een campagne lanceren, moet het er 'boenk' op zijn.

🏃‍♀️ Onze gouden regel is: "laten lopen"
We laten de campagne haar werk doen en sturen niet te snel bij. Opnieuw, een campagne voeren vraagt lef. Je moet het durven loslaten en afwachten. Bijsturen zou niet nodig mogen zijn. Bovendien kan het altijd nog alle kanten uitgaan.

📈 Rapporteren en reflecteren

De campagne is afgelopen. Tijd om na te gaan of de doelstellingen zijn bereikt en welke impact de marketingcampagne heeft gehad. Meten is weten. Je krijg van ons een overzicht van de resultaten en een grondige analyse daarvan. We doen ook graag een debriefing met je. Zo blijven we onszelf verbeteren.

Kies voor een partner met 10 jaar ervaring

Ons team heeft ondertussen al 10 jaar ervaring in het opzetten van online marketingcampagnes. Door samen te werken met onze designers, motion developers, websitebouwers, copywriters en social media experts besteden we aandacht aan elk aspect van jouw campagne. Samen maken we knallend vuurwerk.
Wil je jouw campagne uitbesteden? Uitstekend plan. Neemt contact op met ons en zet de eerste stap richting een straffe campagne

Kies voor een partner met 10 jaar ervaring

Zin om samen digitaal te gaan?

Wij kunnen alvast niet wachten om jou te ontmoeten. Klik even door naar onze contactpagina of kom eens af! Wij nemen je graag mee in de digitale wereld.

© 2021 Gemaakt met ♡ in Herentals. Samen met jou creëren we digitale ervaringen