Van idee naar impact met de De'Longhi Cofftails
De'Longhi
Gedaan met boodschappen door het strot de ‘marketingtunnel’ van je ontvanger te duwen. Tijd om respectvol om te gaan met je doelgroep en de pullstrategie voorop te zetten. Trek hen aan. Maak je merk zo onweerstaanbaar aantrekkelijk dat iedereen er deel van wil uitmaken. Via campagnes lukt dat. Maar campagne voeren vraagt lef.
Google omschrijft een campagne voeren als een grote openbare actie opzetten. Wij omschrijven het als vuurwerk creëren.
👉 We luisteren naar jouw verhaal en denken kritisch mee.
👉 We zetten het verhaal om in SMART-doelen.
👉 We bedenken een straffe campagne om die doelen te bereiken.
👉 We plannen en werken de campagne voor je merk uit.
👉 We analyseren, rapporten en debriefen samen met jou.
Heb jij de ballen om campagnes te voeren voor jouw merk? Komt goed uit, wij ook!
De kostprijs van een campagne is afhankelijk van je verwachtingen. Budget gaat niet over het advertentiebudget of de uren die we eraan besteden. Het gaat over de impact die je wilt maken en hoeveel je bereid bent te investeren.
Durven investeren in dat één doel, die ene doelgroep met dat ene super creatieve idee. Daar draait het om. Maar dat heeft natuurlijk ook een kostenplaatje. Ja, een goede campagne kost geld.
We starten je campagne altijd met een openhartig gesprek, een kick-off meeting. We bepalen duidelijk je intenties, je doelgroep en gaan dan met een doordacht plan aan de slag.
Na de eerste kick-off meeting, stellen we samen doelen op.
We gaan voor SMART-doelen die duidelijk en meetbaar zijn zodat we achteraf kunnen nagaan of we geslaagd zijn in onze opzet.
Als de doelen duidelijk zijn en de fundering gelegd is, gaan we bouwen.
👉 Er moeten ideeën op tafel komen.
👉 Met het hele team denken we na over jouw merk, jouw campagne en hoe we de vooropgestelde doelstelling kunnen bereiken.
Het idee moet er ‘boenk op’ zijn.
Ideeën komen pas tot leven als ze worden uitgeschreven in een concept.
Nu komt het echte werk.
👉 We gaan aan de slag en stippelen een duidelijke planning uit
👉 We werken een concept uit met:
We laten de campagne haar werk doen en sturen niet te snel bij. Een campagne voeren vraagt lef. Je moet het durven loslaten en afwachten. Bijsturen zou nu nog niet nodig mogen zijn. Bovendien kan het altijd nog alle kanten uitgaan.
De campagne is afgelopen. Tijd om na te gaan of de doelstellingen zijn bereikt en welke impact de marketingcampagne heeft gehad.
👉 Je krijg een overzicht van de resultaten en een grondige analyse daarvan.
👉 We doen ook een debriefing met je. Zo blijven we onszelf verbeteren.
Ben je klaar om saaie communicatie te doorbreken? Wij zijn hier om die sprong met jou te wagen. Laat ons samen de regels herschrijven en een creatieve campagne maken die niet alleen aandacht trekt, maar de markt doet daveren.
Ben je klaar om risico's te nemen en je merk op te bouwen dat onmogelijk te negeren is? Neem dan nu contact met ons op en laten we samen het vuurwerk ontsteken. Let's ignite the spark!