Hard Gaan Met Hangcha
Een project voor Hangcha door





Hard gaan, van concept tot uitwerking
- Hoe zet je een krachtmerk als Hangcha in de kijker bij Belgische professionals?
- Hoe koppel je Joris Van Dijck als invoerder aan deze merkcampagne?
En vooral: hoe vertaal je het robuuste, forse en efficiënte karakter van Hangcha-machines naar de juiste doelgroep?
Met een videoproductie die impact maakt. Die authentiek is, snel en uitgesproken krachtig. Een campagne die de essentie van Hangcha vangt en resoneert met de doelgroep. Pure power.
Bekijk de campagnevideo 👇
Behind the scenes van de videoproductie
Snelheid. Kracht. Efficiëntie. Dat moest deze campagne uitstralen. De doelgroep? Magazijnmedewerkers en zaakvoerders die betrouwbare machines nodig hebben en houden van prestaties zonder compromissen.
Hoe hard kun je gaan?
Wreed hard, zo blijkt. Want we produceerden deze alleszeggende campagnevideo na een gestructureerd proces:
- Conceptontwikkeling: in een strategische brainstormsessie werd ‘Hard gaan met Hangcha’ als campagnedrager bepaald. Kort, krachtig en to the point.
- Briefing The BlackBox: een sterk afgelijnde briefing en script van onze designer zorgde ervoor dat videograaf Jonas helemaal mee was met de sfeer en energie die de video moest uitstralen.
- Videoproductie op locatie: geen steriele studiosetting, maar een realistische omgeving. Magazijnen, arbeiders en krachtige machines in actie, onder ons toeziend oog.
- Postproductie: nadat de ruwe beelden klaar waren, ging onze designer aan de slag om de vibe en boodschap tot in de puntjes te verfijnen. We creëerden campagnebeelden in allerhande formaten, voor multi-inzetbare content.
Naast de video zelf schreven we alle campagneteksten, van de landingspagina tot de advertenties. Elke letter klopte.


Awareness campagne met multi-inzetbare content
Wist je dat deze campagne volledige digitaal werd gevoerd? Wij namen de e-mail nieuwsbrieven en heel wat digitale advertenties voor onze rekening.
Zo verzorgden wij de opzet en opvolging voor YouTube Ads, Google Display bannering, Meta en LinkedIn campagnes. De klant zorgde zelf voor een campagnewebsite.
Al deze communicatie creëerden we met focus op:
- Awareness: merkbekendheid rond Hangcha’s gamma vergroten en de kwalitatieve service en dienstverlening in de kijker zetten.
- Conversie: Belgische professionals overtuigen om een Hangcha-machine aan te kopen of te huren.
- Gerichte doelgroep: zowel nieuwe als bestaande klanten bereiken, vooral zij die nog geen Hangcha hadden gekocht of gehuurd.


Jouw brand in onze zorgende handen?
Ons creatief team bijt zich graag vast in sterke merken. We denken mee, dagen uit en zorgen dat je opvalt. Goesting in een vrijblijvend gesprek?