Anza Pro, een merk om in de verf te zetten

Een project voor Anza Pro door

johnny-2.png
Caro_1.png
Sarah_1.png
1-2.jpg
aza-pro-case-studie-5.jpeg

“We know what it takes”

Met die slogan overtuigt Anza Pro professionele schilders van hun kwalitatieve producten. Ze streven ernaar om hun werk efficiënter, ergonomischer en gemakkelijker te maken. Want Anza Pro weet als geen ander dat het leven van een schilder hard kan zijn.

Als je uitpakt met een slogan als “we know what it takes”, moet je hier ook echt groots mee uitpakken. 

Wanneer je denkt aan een professionele schilder, denk je aan zijn materiaal: verf, borstels, rollers, tape, … maar nog belangrijker; zijn busje. Hierin wordt al het materiaal bewaard. Het is zijn/haar uithangbord op de baan, de kantine waar ‘s middags de boterhammen worden gegeten,… Een schilder leeft zowaar in dit busje. 

Met die informatie in het achterhoofd, werkten we een wrap it up-campagne uit, waarbij professionele schilders een volledige wrap van hun schildersbus konden winnen. Met een ontwerp volgens hun huisstijl en smakenpalet! 

Via een uitgebreide digitale campagne bereikten we professionele schilders en spoorden we hen aan deel te nemen. Ze kwamen terecht op een toegewijde landingspagina om hun inzending te vervolledigen. Uit vele enthousiaste deelnemers, werden uiteindelijk drie winnaars geselecteerd om een volledige wrap up naar keuze te winnen. Het resultaat was zeker Anzaproved

Bovendien konden de gelukkige winnaars meteen aan de slag met een volledige toolkit vol met de handigste Anza Pro producten. 

anza-pro-campagne.png

De socials van Anza Pro zijn het bewijs dat memes nog steeds werken. 

Memes hebben een erg hoge ‘shareable’ factor. Je ziet een meme voorbij komen op Facebook of Instagram, moet erom lachen en denkt: “hé, dat gaat mijn vriend ook grappig vinden” en je stuurt het door. 

Hierbij is het belangrijk dat je in de leefwereld van je doelgroep duikt. 

  • Welke frustraties hebben ze? 
  • Wat speelt er dagelijkse in hun job? 
  • Hoe kun je hier als merk op inspelen?

De memes die we inzetten voor Anza Pro zijn afgestemd op het doelpubliek. Frustraties over schilderen, klanten die niet kunnen beslissen over een kleur, vrienden die willen profiteren van hun schilderkunsten, etc. En dit allemaal in de Anza Pro branding.

👉 Check Anza Pro op Facebook en Anza Pro op Instagram 

schermafbeelding-2022-09-21-om-11.png

Daarnaast zetten we ook ‘bold statements’ in. Uitspraken die gedurfd zijn en die de boel doen opschudden: ook daarvan schrikt Anza Pro niet terug. Hiermee dagen we het doelpubliek uit en gaan we de discussie aan

Being bold! Straffe uitspraken maken dromen tot een realiteit. Bij Anza Pro durven ze de dingen benoemen zoals ze zijn. Hoe gedurfder de uitspraken, hoe meer nadruk je legt op zaken. Anza Pro wil de nadruk leggen op de kwaliteit van het werk en leven van een schilder. Teveel mensen onderschatten hun inspanningen. Anza Pro niet!

screenshot-2022-09-21-at-13.png

En natuurlijk is er ook ruimte voor posts met een meer commerciële insteek en posts die concrete tips bevatten. Hier letten we erop dat ze niet té commercieel zijn en wisselen we af tussen lifestyle beelden en het ‘anzaproved’ template. 

Wat 'anzaproved' precies uitdraagt? Wel, Anza Pro heeft een heuse R&D-afdeling in Zweden. Daar ontwikkelen ze nieuwe producten met de nieuwste technologie en zetten ze bewezen resultaten neer. Anzaproved is dus niet zomaar approved. Het is bewezen voor én door professionele schilders.

anza-pro-case-studie-8.jpeg

Of we ook hetzelfde kunnen realiseren voor jouw merk?

Da's zeker dat. Bel Kevin eens op!
+32 14 84 91 00

Onder de indruk?

Ook advies nodig?

Zit je met een vraag?

Benieuwd wat wij kunnen?

Onder de indruk?

Ook advies nodig?

Zit je met een vraag?

Benieuwd wat wij kunnen?

HOW ABOUT YOU?

Bij Think Tomorrow gaan we hard of gaan we niet. Vertel ons over jou, je merk en je bedrijf. Dan maken wij het graag nóg beter. 👇

#trots