thinktomorrow-branding.jpg

Merkbeleving

Branding gaat niet om enkel je naam of je logo, maar wel om het gevoel dat mensen aan je merk koppelen. En dat gevoel helpen wij sturen!

WAT JE VAN ONS MAG VERWACHTEN?

Wat zijn de redenen dat je klanten bij je kopen? En nog veel belangrijker, waarom kopen je niet-klanten bij de concurrent? We maken de denkoefening als start van je (re)branding.

✓ We geven je merk identiteit en een sterke basis.

✓ We zorgen dat je uitblinkt naast je concurrenten.

✓ We stimuleren herkenbaarheid bij jouw consumenten.

Eerst zien en dan geloven?

Lees onze cases

    innekegebruers-bedrijfsfotografie-thinktomorrow-herentals-hetlevenopdewerkvloer-101.jpg

    Hoe wij te werk gaan

    Stap 1: Businessanalyse en huidige merkidentiteit 👀
    We draaien je merk binnenstebuiten. We starten met een gestructureerd interview. Daarna gaan we na wat er goed zit en geven we aandacht aan waar het beter kan. We bekijken je logo, verhaal, huisstijl, tone of voice en onderzoeken hoe consumenten je ervaren.

    Stap 2: Merkstrategie en plan van aanpak ✍️
    We brengen alles op één lijn in je merkstrategie. We stellen een plan van aanpak op met deadlines en concrete taakverdelingen voor jou en het TT-team dat mee aan jouw merkidentiteit zal bouwen. Je staat steeds in contact met dezelfde persoon. Deze projectmanager is jouw aanspreekpunt doorheen het hele traject.

    Stap 3: Let’s get things done 👊
    Tijd voor onze copywriters, designers en developers om de koppen bij mekaar te steken en aan de slag te gaan. Onze expertise, zoals digital graphic design of motion design, kan bovendien op verschillende vlakken worden ingezet. Welke diensten jouw merk nodig heeft om écht te schitteren, bepalen we samen.

    Stap 4: Uitdragen en communiceren 🎯
    Een merk is perceptie en daarom is communicatie cruciaal. Geen stijf gedoe, niet teveel regels maar wel altijd hetzelfde gevoel. Branding draait niet om huisstijlgidsen of een bureaucratie aan regels. Het gaat om de emotie die je voelt in de totale uitwerking. Communicatie is cruciaal voor een merk. Het merk is er voor de consument, niet omgekeerd.

    Branding is belangrijk voor de groei en sterke basis van je merk.

    👉 Dat zorgt voor trouwe klanten
    👉 Je blijft steeds in het achterhoofd van je doelgroep.
    👉 Consumenten geloven je sneller.
    👉 Het creërt meer stabiliteit in je marktaandeel.

    Je kent je eigen verhaal natuurlijk het allerbeste, maar is dat ook hoe anderen jou zien? Is dat hoe je doelgroep jou ziet? Met de juiste branding en communicatie zitten jij en je doelgroep op één lijn.

    innekegebruers-bedrijfsfotografie-thinktomorrow-herentals-hetlevenopdewerkvloer-40.jpg

    #trots

    thinktomorrow-digitalmarketingagency.jpg

    DURF JIJ JE MERK OF BEDRIJF IN VRAAG STELLEN?