Campagne zonder verliezers #makingmemories
Een project voor C&A door
TL;DR: C&A geeft 100 springkastelen weg aan de communicantjes. Voor deze campagne hebben wij ontelbare unieke codes voorzien die per flyer uitgedeeld worden door de winkelpunten. En een bijhorende wedstrijdpagina om de codes in te geven. Het lot besliste uiteindelijk wie de 100 gelukkigen werden.
Ook dit jaar stonden we te springen om de digitale campagne voor C&A uit te werken. 💪 Rond deze tijd van het jaar wordt in België het communie of lentefeest gevierd. Een mooie kans voor ouders, familie en vrienden om hun kinderen eens te verwennen. Bij C&A gaat deze gebeurtenis ook niet zomaar voorbij. Om het lente- of communiefeest extra op te leuken geven ze graag 100 springkastelen weg! Ze schakelden ons voor het vierde jaar op rij in om deze campagne digitaal uit te werken. Heb jij zin om een springkasteel te winnen?
Elk feestbeest krijgt een cadeau!
Hoe gaat dat in zijn werk? Als je een kledingstuk uit de feestelijke lentecollectie voor kids koopt, krijg je een deelnameflyer. Op deze flyers staat een unieke code die wij gegenereerd hebben en die je ook nodig hebt om deel te nemen. Even jouw gegevens achterlaten via een formulier en voila, je hebt al gewonnen! Want naast 100 springkastelen geven ze ook 30 retroprintjes per deelnemer weg via Smartphoto.be. 📷
Ieder jaar steeds meer deelnames 📈
De campagne werd gelanceerd op woensdag 12 februari en beëindigd op woensdag 18 maart. Tijdens deze periode zijn er 10.730 totale paginaweergaves geweest op de website. Een stijging van 16% ten opzichte van de vorige campagne.
Zin om over jouw project te praten?
Bij Think Tomorrow houden we van uitdagingen. Vertel ons over jou, je bedrijf en waarom je denkt over jouw project. Wie weet komt jouw project binnenkort dan wel tussen onze casestudies te staan. Go for it! 👉