Van openingsavond tot impactvolle content

Een project voor Van Herck door

thinktomorrow-team-0005-kevin.jpg
thinktomorrow-berkmansjohnny-profielfoto.png
thinktomorrow-team-0006-caro.jpg
thinktomorrow-team-0001-sofie.jpg
thinktomorrow-team-0002-sarah.jpg

De briefing

Grootste showroom van het land

Van Herck had grote en duidelijke ambities: de opening van de nieuwe showroom moest een onvergetelijk evenement worden dat de grootte, het vernieuwde aanbod en de toekomstvisie van het bedrijf in de verf zette. 

Meer dan 700 mensen werden uitgenodigd voor een exclusieve avant-première. Er werd gevoeld, gelachen en bijgepraat. Maar vooral met grote ogen rondgekeken naar het resultaat van 5 jaar kiezen en voorbereiden.

Ontdek hier hoe wij het aanpakten

Aanpak

Van drone tot event

Met een drone brachten we de imposante showroom in beeld, ondersteund door een krachtige voice-over die het verhaal van Van Herck vertelde. De beelden gingen niet onopgemerkt voorbij: ze werden lokaal ingezet op social media en RTV, en zorgden ervoor dat iedereen wist waar het te doen was.

Onze geïntegreerde marketing- en communicatiestrategie bereikte zeer effectief een breed publiek. Van professionele aannemers tot particuliere DIY-ers, ze werden geënthousiasmeerd om de showroom te bezoeken.

Behind the scenes

thinktomorrow-bouwmaterialen-vanherck.jpg
img-7238.JPG
img-7466.JPG
img-7472.JPG
img-7216.JPG
img-7356.JPG
Bouwmaterialen-Van-Herck-Case-Study-Think-Tomorrow-Marketing-Agency.JPG
img-7883.JPG

Officiële openingsavonden

Je had erbij moeten zijn

Op de twee officiële openingsavonden werden medewerkers, buurtbewoners, professionele klanten en leveranciers uitgenodigd voor een gezellige avond. Vol nieuwsgierig rondkijken, entertainment en hapjes en drankjes à volonté. 

Van de eerste inschrijving tot de laatste follow-up zorgden we voor een naadloze lijn in communicatie. En op elk event waren we zelf aanwezig, klaar om sfeerbeelden te schieten. Elk glas dat klonk, elke handdruk, elke glimlach: wij legden het vast en goten het achteraf in straffe content! ☕️

Impactvolle content

Met gerichte online campagnes via social media, banners en e-mailmarketing bereikten we de relevante doelgroepen, om ze te informeren en activeren. Hierbij lag de focus op het genereren van buzz en het stimuleren van inschrijvingen met effectieve bezoekersintentie. We lieten ook spots draaien op RTV om regionaal sterk vertegenwoordigd te zijn.

thinktomorrow-vanherck-showcase-contentcreatie.png
thinktomorrow-vanherck-in-de-kijker-showroom.jpg

Sharing is caring, toch?

Lokale en regionale media publiceerden massaal ons persbericht, of kwamen langs voor een interview. Allemaal om aandacht te geven voor de opening en het mooie verhaal achter de 50ste verjaardag.

Dit alles werd ook lokaal ondersteund met offline communicatiedragers zoals banners, affiches en hun eigen wagenpark. 🚚 

En intern natuurlijk, met onze leuke video's op hun showroom schermen!

Heb je ons persbericht al gespot?

Spik·splin·ter·nieuw

carousel-01.png
carousel-02.png
carousel-03.png
carousel-04.png
carousel-05.png
carousel-06.png
carousel-07.png
carousel-08.png
carousel-09.png
carousel-10.png

't Was er boenk op

Zij tevreden, wij tevreden

We herleefden de vibe van de avonden via organische social media posts, sfeervolle video’s en doordachte nieuwsbrieven. Niet zomaar een terugblik, maar met een strategie die de ervaring opnieuw op gang bracht en het verhaal van Van Herck verder laat leven. 

Zo kreeg iedereen – van partners tot buurtbewoners – het gevoel dat ze erbij waren, ook al stonden ze er fysiek niet. 

Van een krachtig visueel verhaal tot een digitale follow-up die bleef hangen. Zo zorgden we er mee voor dat Van Herck Bouwmaterialen, buiten de showroom opening heen, vooral een naam is die blijft plakken! 🧠

HOW ABOUT YOU?

Bij Think Tomorrow gaan we hard of gaan we niet. Vertel ons over jou, je merk en je bedrijf. Dan maken wij het graag nóg beter. 👇