mauquoy-medailles.jpeg

Branding webprojecten Digital marketing

Webshop met royale shopervaring

Een project voor Mauquoy door

Ben_1.png
Johnny_1.png
Tijs_2.png
Sarah_1.png
1-2.jpg

Ons voorstel? Droge producten karakter geven

Awards, naamplaten, medailles. En ook stempels, industrieel graveerwerk en eretekens. Het aanbod van Mauquoy is ongezien groot. Maar hoe breng je dat samen? Simpel, start met de mensen én je verhaal.

STRAF CONCEPT

Wat maakt hen sterk? Waarom kiezen klanten keer op keer voor hen? Mauquoy was zoekende naar zijn identiteit. Wij zoomen uit mét hen en zetten de sterktes van het bedrijf strategisch in de kijker.

Wat is volgens ons de succesformule? Informatie en producten samen aanpakken, gestructureerd op één platform. Maar ook ervaring, een rijke geschiedenis en technische details in één samenhangend verhaal steken. Dat werkt.

mauquoy-webshop-thinktomorrow.jpg

Storytelling

De power van verhalen vertellen

We hebben een verhaal gecreëerd, niet zomaar copywriting gedaan. We hebben structuur aangebracht, niet zomaar alles overgenomen. We hebben de mensen en ervaring in de frontlinie geduwd, niet zomaar de producten.

mauquoy-verhalen-vertellen.png

Een webshop*

Je komt niet naar ons

omdat je een webshop wil.

Je komt naar ons

omdat je een webshop wil

mét karakter.

*niet gewoon omdat je producten hebt

Trader

Intuïtieve webshop

volgens de hedendaagse standaarden van e-commerce

Vanuit de

customer journey

Verschillende doelgroepen aanspreken door structuur aan te brengen op basis van bezoekersnoden

stevig potje

Maatwerk

Orderproces geautomatiseerd en afgestemd op de interne werking van Mauquoy

Hoe maak je reclame voor een bedrijf dat ontelbaar veel kan?

Niet. Je kiest één facet, een zeer specifiek productgamma of dienst en bouwt daar een campagne rond.

Zoals gepersonaliseerde awards voor jouw event.

febeliec-award.png
9bcb7ba9-6998-fdac-5673-84e7f519752c.jpg
alu3.jpg
awards.jpeg

Wat we eigenlijk willen zeggen

Dankzij alle aanpassingen die ons team deed, is de webshop van Mauquoy nu een startpunt van communicatie. Geen eindpunt. Wij zien voor hen dan ook een florerende toekomst met heel wat marketingcampagnes. Campagnes waarmee wij al volop bezig zijn. Dus… back to work, bitches.

thinktomorrow-digitalmarketingagency.jpg

Jouw merk ook eigenheid geven?