De uitdaging

Croky begon in 1966 in een oude West-Vlaamse boerderij van de familie Huyge en werd vernoemd naar de familiepapegaai. Een prachtig, authentiek, Belgisch verhaal dat wij met veel enthousiasme digitaal vormgeven. Vriendschap, fun, kwaliteit, gezelligheid… daar draait het om. Waarden die we meenemen in de creatie van online content. Oh ja, en graag “met een hoekske af” als het even kan. Het ludieke verhaal dat we op Facebook brengen, trekken we door naar onze volgers op Instagram: catchy posts met een chipsload aan humor met oog voor unieke interactie. 


Wat wij doen
  • Strategie
  • Social Media
  • SEA
  • Development

Social media

In functie van de finale van de Croky Cup, de voormalige Beker van België, realiseerden we tevens een succesvolle Facebook Live actie in Oostende en Waregem. Een offline campagne met een waanzinnig organisch bereik en een sterke online boost voor deze knapperige klant. 
(link naar blog/foto van Croky live).


Parrothon

In het najaar van 2016 namen we de tieners mee op een interactief avontuur onder de vorm van de Parrothon. Een online game dat een succes werd door zijn eenvoud: klik je papegaai zo snel mogelijk naar de finish. De allersnelsten werden getrakteerd op een heuse Croky party.

Speel je mee?

Het resultaat

We nemen tieners én hun ouders in België en Nederland mee in de online beleving van Croky. Een intense uitdaging die we met veel geestdrift aangaan en waar we enorm trots op zijn.

Speel je mee?
ikwileenkoekje

Vond je deze case interessant?
Dan vind je vast en zeker deze cases ook de moeite!

Wil je ons beter leren kennen?
Maak vrijblijvend een afspraak. De koffie staat al klaar!

Think Tomorrow. Interactieve marketing - Digitale communicatie
© 2018 Gemaakt met ♡ in Herentals.