Globale social media met lokale twist
Old El Paso
Een project voor Croky door
Croky werd in 1966 geboren in een oude West-Vlaamse boerderij en werd vernoemd naar de familiepapegaai. Een prachtig, authentiek Belgisch verhaal dat wij met veel enthousiasme digitaal vormgeven. Vriendschap,fun, kwaliteit, gezelligheid. Daar draait het om. Waarden die we meenemen in de creatie van online content. Oh ja, en graag “met een hoekske af” als het even kan. Het ludieke verhaal dat we op Facebook brengen, trekken we door naar onze volgers op Instagram: catchy posts met een chipsload aan humor én met oog voor unieke interactie.
"Social media, doen jullie dat ook?" 't Zal wel zijn!
Croky en sport, een pittige combinatie met een groot bereik. Ook dat trekken we online en offline door in hun communicatie.
In functie van de finale van de Croky Cup, de voormalige Beker van België, realiseerden we ook een succesvolle Facebook Live actie in Oostende, Luik, Genk en Waregem. Een offline campagne met een waanzinnig organisch bereik en een sterke online boost voor deze knapperige klant.
In het najaar van 2016 namen we de tieners mee op een interactief avontuur onder de vorm van de Parrothon. Een online game dat een succes werd door zijn eenvoud: klik je papegaai zo snel mogelijk naar de finish. De allersnelsten werden getrakteerd op een heuse Croky party.
We nemen tieners én hun ouders in België en Nederland mee in de online beleving van Croky. Een intense uitdaging die we met veel geestdrift aangaan en waar we enorm trots op zijn.
Ook krokante social media voor jouw merk? Contacteer ons.
branding
marketing
creatieve campagnes
branding
content creation
social media
branding
marketing
creatieve campagnes
branding
content creation
social media
Bij Think Tomorrow gaan we hard of gaan we niet. Vertel ons over jou, je merk en je bedrijf. Dan maken wij het graag nóg beter. 👇