Globale productpresentatie in 15 talen

Een project voor Fixall door

Ben_1.png
johnny-2.png
Caro_1.png
001798-design-fixall-header-website-0.jpg

Branding is

Merk uniformiteit garanderen over 15 landen

Fix ALL® is de meest universeel bruikbare lijmkit in de markt. Hun producten worden gebruikt voor afdichten en monteren van allerlei verschillende bouwmaterialen op alle ondergronden en in alle omstandigheden.

Voor Fix ALL® ontwikkelden we een gebruiksvriendelijke website én admin waar ze hun productgamma per land kunnen beheren. Zo kunnen ze vanuit hun website doorlinken naar alle andere websites, zonder dat ze moeten inboeten aan uniformiteit.

Meertalige website én straffe social media

FixAll®, vaste waarde als bouwspecialiteit

Praktisch overal waar je gaat en staat in de bouw- en kluswereld kom je deze lijmkit tegen, want Soudal in maar liefst 130 landen actief is. Het Kempisch bedrijf is uitgegroeid tot een internationaal merk waarbij hun marketing steeds belangrijker werd voor hun aanwezigheid op de (ruime) markt.

fixall-soudal-think-tomorrow.jpg

Product first

Mensen zoeken informatie

Voor de klant was het uitermate van belang dat hun product voorop staat, liefst zo opvallend mogelijk. Dus het beheren van hun productgamma was de key om een nieuwe website te lanceren. Maar omdat een website voor ons méér is dan een schap in de winkel, zijn we samen met Fix ALL® op zoek gegaan naar wat er nog voor hun belangrijk is.

Ieder Fix ALL®-product heeft zijn unieke USP’s, eigenschappen én toepassingen. Naast het tonen van het productgamma, was het visualiseren van al deze elementen ook belangrijk. Achterliggend wilde de klant zo inspelen op de steeds vernieuwende markt en hun concurrenten zo proberen voor te zijn.

productgamma.jpg
fixall-website.jpg

VAN MONDIAAL TOT LOKAAL PRODUCTGAMMA

15 talen

Gebruiksvriendelijk adminpaneel

VAN MONDIAAL TOT LOKAAL PRODUCTGAMMA

15 talen

Gebruiksvriendelijk adminpaneel

Straffe social media strategie

Mix van DIY’s, bouwblunders én puns

Fix All, T-rex en een sterke social media strategie om je op de digitale markt te plaatsen. Soudal zorgt ongetwijfeld voor het eerste. En wij? Wij namen maar al te graag hun social media onder onze vleugels.

Vijf jaar lang een gezonde mix aan DIY’s, bouwblunders én de maandelijkse kalenderposts verschenen op hun Facebookpagina in maar liefst 15 talen. Een trouwe, mannelijke community van hobbyisten tot specialisten in het vak, die uitbreidt!

fixall-social.jpg
15025481-869017543235499-9058226267111528023-o.jpg
44750613-1344985282305387-8015235777015316480-n.jpg
fa2.png
59461969-1485932188210695-9179842126697988096-n.jpg
67368729-1558423387628241-997276438170173440-n.png
66274711-1540845566052690-6682684785741004800-n.png

Onder de indruk?

Ook advies nodig?

Zit je met een vraag?

Benieuwd wat wij kunnen?

Onder de indruk?

Ook advies nodig?

Zit je met een vraag?

Benieuwd wat wij kunnen?

HOW ABOUT YOU?

Bij Think Tomorrow gaan we hard of gaan we niet. Vertel ons over jou, je merk en je bedrijf. Dan maken wij het graag nóg beter. 👇

#trots