hanolux-tribu-2021-amanu-3-full.jpeg

Branding Creatieve campagnes

Rebranding die ervaring ademt

Een project voor Hanolux door

Kevin_1.png
Johnny_1.png
Sofie_1.png
Sarah_1.png

REBRANDING

EXPERIENCE MARKETING

LUXE

BELEVING

BRANDING

REBRANDING

EXPERIENCE MARKETING

LUXE

BELEVING

BRANDING

#TROTS

Met terechte fierheid van ons en hun team, presenteren we Hanolux als Masters of Wellness & Outdoor Living.

Hanolux is klaar voor de toekomst

Jaar na jaar zet Hanolux een mooie groei neer. En dat heeft te maken met hun:

  • Visie op kwalitatieve producten

  • Lokaal beperkt maar zeer sterk aanbod

  • Aanpak naar hun klanten toe: eerlijk, zeer persoonlijk en met een ongeziene gunfactor.

Met hun nieuwe showroom geopend begin 2023 willen ze fysiek tonen hoe ze gegroeid zijn en waar hun toekomst ligt. Wij gingen aan de slag met hun communicatie. Want groeien als bedrijf en team doet ook groeien in communicatie.

masters-of-wellness-outdoor-living.png

Branding als perceptie van de consument

Ons team ging aan de slag om Hanolux tot het niveau te tillen dat ze doorheen de jaren hebben bereikt. Dat begint bij een concept en eindigt bij details die een samenhangend geheel vormen.

Oké, een logo zit erin. Maar een logo maakt nog geen merk. Een merk is gevormd door hoe het publiek ernaar kijkt. Masters of Wellness & Outdoor Living is dan ook een samenhangend rebranding concept dat op elk niveau van de communicatie wordt doorgetrokken. Intern en extern. Het is een manier van communiceren, gedragen en omgaan met klanten. Elk detail klopt.

Wij leggen een rebranding niet uit, wij laten het ervaren

Als we willen dat consumenten het merk ervaren zoals wij voor ogen hebben, moeten we dat in geen geval vertellen. Daarom zijn we bij Hanolux heel bewust niet gaan presenteren. We hebben het hen laten ervaren.

Als branding perceptie is, is presenteren een ervaring. Wij presenteren een rebranding niet, wij laten ze ervaren door onze klanten!

masters-of-wellness-outdoor-living.png
master-of-wellness-outdoor-living-hanolux.png
social-04.png
social-01.png
master-of-wellness-outdoor-living-hanolux.png

Dromen verkopen, daar draait het om

Communicatiekanalen moeten éénduidig vertellen over je merk. Bij Hanolux passen we dat toe tot in de kleinste details.

De website vertelt niet over de Masters maar toont ze ook. In elke realisatie en in elke persoon. Want iedereen bij Hanolux is een master in zijn of haar vakgebied. Dat ervaar je!

Het resultaat?*

Ervaring

Beleving

Rust

Luxe

Elegantie

*Kweetnieoegoeie branding

thinktomorrow-digitalmarketingagency.jpg

Jouw merk ook eigenheid geven?