femke.jpg

Advertising

Heb je heel wat te vertellen aan de buitenwereld? En wil je je boodschap gericht bij het volk krijgen? Dan is advertising the way to go. En laat ons daar nu heel goed in zijn! 

Wat je van ons mag verwachten?

✓ We adverteren alsof het met ons eigen geld zou zijn. Doordacht en met de doelstellingen steeds voor ogen.

✓ We maken rapporten. Dit doen we met regelmaat en afhankelijk van het project. 
👉 Het belangrijkste hierbij zijn niet de resultaten, maar wel de interpretatie ervan. Cijfers betekenen niets als je niet weet waarom een bepaald resultaat goed of slecht is.

✓ We sturen gericht bij met de resultaten voor ogen. Door te meten, weten we wat werkt voor jouw merk en wat niet.

blog-1200x627.png

Adverteren in 4 stappen

Stap 1: Doelgroepen en doelstellingen bepalen

De eerste stap is weten wat je doelstellingen zijn. Natuurlijk hebben we deze in grote lijnen al bepaald in je digitale strategie, maar ook voor deze specifieke campagne maken we ze concreet. Wat en wie wil je bereiken?

Stap 3: Let’s go! 🚀

Onze copywriters en designers gaan aan de slag om advertenties te maken die passen bij jouw merk en je doelgroep. We stemmen af met jou en starten met adverteren.

Stap 2: Platformen kiezen

Elk platform heeft zijn eigen voordelen en functies. We zoeken uit welke platformen het beste matchen met jouw doelgroep(en) en doelstelling(en). Onze experten kennen de allesomvattende ‘best practices’ van adverteren, maar ook de kleine details die het verschil maken.

Stap 4: Dagelijkse opvolging

We volgen op, evalueren en sturen bij. Betekent dit dat we constant bezig zijn met jouw advertentiecampagnes? Nee, want je moet ook ruimte laten voor de consument en het algoritme. Maar je advertentieaccount moet wel beheerd worden alles een symfonisch orkest, met alle elementen op elkaar afgestemd.

ADVERTEREN BIJ THINK TOMORROW, KWANTA KOSTA?

Adverteren kan in verschillende vormen. We werken steeds op maat van jouw project. Soms is dit een continu verhaal en werken we op maandbasis, maar het kan ook éénmalig zijn. Denk maar aan creatieve campagnes.

De kostprijs voor advertising is bij ons opgesplitst in 3 grote pijlers. 👇

website-eindgebruiker.jpeg

Eénmalige opstart

Bij aanvang starten we je account en campagnes op. Op basis van de gekozen tactiek is er een éénmalige opstart. Zolang de scope van het account niet verandert, verandert ook de prijs niet. Geen adders onder het gras, maar open en transparante communicatie omtrent jouw advertising project.

Maandelijkse optimalisatie en rapportage

We werken op maandbasis en factureren maandelijks een vast budget voor de opvolging en optimalisatie van je advertenties. Zo weet je steeds wat te verwachten. Dat vast budget is ook onafhankelijk van je te besteden budget voor het platform.

Ideaal advertentiebudget

Het budget dat we besteden aan platformen en tools bepalen we in samenspraak. Maar er is wel degelijk een bovengrens. Wanneer spendeer je teveel voor het rendement dat je ervoor terug krijgt? Samen met jou bepalen we het ideale budget voor jouw doelstellingen.

Kick-ass advertising

hybrid-remote-company.jpg

Wil jij investeren in je merk?