Advertising

Heb je heel wat te vertellen aan de buitenwereld? En wil je je boodschap gericht bij het volk krijgen? Dan is advertising the way to go. 

En laat ons daar nu heel goed in zijn! 🙌

Advertising als aanvulling op je communicatie

Advertising is een mooie aanvulling op je marketingplan. Of het cruciaal is? Nee, dat niet. Maar je kunt er wel heel wat volk mee bereiken. En het zou toch leuk zijn als al het werk dat je al in je marketing stak ook écht gezien wordt door je doelgroep. Niet? 😉

Advertising als aanvulling op je communicatie

Hoe wij je in 4 stappen van advertenties voorzien

Stap 1: Doelgroepen en doelstellingen bepalen

De eerste stap is weten wat je doelstellingen zijn. Natuurlijk hebben we deze in grote lijnen al bepaald in je digitale strategie, maar ook voor deze specifieke campagne maken we ze concreet. We schrijven een strategie uit die past bij je ambities en bij je merk.

- Wat wil je bereiken?
- Wie wil je bereiken?

Stap 2: Platformen kiezen

Elk platform heeft zijn eigen voordelen en functies. We zoeken uit welke platformen het beste matchen met jouw doelgroep(en) en doelstelling(en). Onze experten kennen de allesomvattende ‘best practices’ van adverteren, maar ook de kleine details die het verschil maken. 

Stap 3: Let’s go! 🚀

Onze copywriters en designers gaan aan de slag om advertenties te maken die passen bij jouw merk en je doelgroep. We stemmen af met jou en starten met adverteren.

Stap 4: Dagelijkse opvolging

We volgen op, evalueren en sturen bij. Betekent dit dat we constant bezig zijn met jouw advertentiecampagnes? Nee, want je moet ook ruimte laten voor de consument en het algoritme. Maar je advertentieaccount moet wel beheerd worden alles een symfonisch orkest, met alle elementen op elkaar afgestemd.

Meten is weten

Wat een cliché! Maar de waarheid blijft keihard de waarheid. We adverteren alsof het met ons eigen geld zou zijn. Doordacht en met de doelstellingen steeds voor ogen.

Met regelmaat en afhankelijk van het project maken we rapporten die we samen met jou bespreken. Het belangrijkste hierbij zijn niet de resultaten, maar wel de interpretatie ervan. Cijfers betekenen niets als je niet weet waarom een bepaald resultaat goed of slecht is.

Met de resultaten voor ogen sturen we gericht bij. Een alwetende formule bestaat er niet. Maar door te meten, weten we wel wat werkt voor jouw merk en wat niet.

Meten is weten

Adverteren bij Think Tomorrow, kwanta kosta?

Adverteren kan in verschillende vormen. We werken steeds op maat van jouw project. Soms is dit een continu verhaal en werken we op maandbasis, maar het kan ook éénmalig zijn. Denk maar aan creatieve campagnes.

De kostprijs voor advertising is bij ons opgesplitst in 3 grote pijlers:

Eénmalige opstart
Bij aanvang starten we je account en campagnes op. Op basis van de gekozen tactiek is er een éénmalige opstart. Zolang de scope van het account niet verandert, verandert ook de prijs niet. Geen adders onder het gras, maar open en transparante communicatie omtrent jouw advertising project.
Maandelijkse optimalisatie en rapportage
We werken op maandbasis en factureren maandelijks een vast budget voor de opvolging en optimalisatie van je advertenties. Zo weet je steeds wat te verwachten. Dat vast budget is ook onafhankelijk van je te besteden budget voor het platform. 
Ideaal advertentiebudget
Het budget dat we besteden aan platformen en tools bepalen we in samenspraak. Maar er is wel degelijk een bovengrens. Wanneer spendeer je teveel voor het rendement dat je ervoor terug krijgt? Samen met jou bepalen we het ideale budget voor jouw doelstellingen.

Ons team duikt dagelijks in de advertentiewereld en staat je graag bij. Zie jij een samenwerking met ons wel zitten? Kevin zit alvast op het puntje van zijn stoel om jou te ontmoeten.

Ja, ik wil samen met jullie adverteren

Soorten advertising

Wij focussen ons graag op de volgende twee.

Social Media Advertising

Volgens UBA Belgium gebruikt zo’n 70% van de Belgische bevolking social media. En we spenderen gemid...

Search Engine Advertising

Een zoekterm in Google levert vaak honderden pagina’s met resultaten op. De kans bestaat dat jouw we...

Waarom je voor Think Tomorrow kiest

Wij zijn het digital marketing agency dat digitaal denkt, marketing ademt en om jouw business geeft. We willen niet alleen de uitvoerder zijn, maar ook de kritische noot en pingponger die jou uitdaagt!

We zeggen niet dat digitale marketing onze passie is. Dat voel je. We zeggen niet dat we om je merk of bedrijf geven. Dat merk je.

Digitale ervaringen creëren, samen met jou. Dat is onze missie.

Voel zelf het verschil in aanpak. Don’t be shy, praat met ons!

📞 +32 14 84 91 00

Waarom je voor Think Tomorrow kiest
© 2020 Gemaakt met ♡ in Herentals. Samen met jou creëren we digitale ervaringen