Soubry als sterke werkgever gepositioneerd
Soubry
Talent aantrekken en behouden dat past binnen jouw verhaal én je bedrijf is een kunst op zich. Het is het verhaal van het potje en het dekseltje, maar dan op professioneel vlak. Hoe je ervoor zorgt dat de ideale match bij jou komt aankloppen en tevreden blijft? Met de juiste employer branding. En wij weten hoe je dat aanpakt. 👊
branding
marketing
creatieve campagnes
branding
content creation
social media
branding
marketing
creatieve campagnes
branding
content creation
social media
Employer branding is nooit een one time shot. Je kan niet ‘even’ aan employer branding doen. Het vraagt een dagelijkse focus. Want het gaat niet alleen om nieuwe mensen aantrekken, maar ook om ze te behouden.
Als wij je employer branding aanpakken, streven we naar:
👊 Meer aandacht voor je merk om de juiste potentiële medewerkers aan te trekken.
👊 Minder werknemers die vertrekken, want ze weten dat ze bij jou wel goed zitten.
👊 Positiever imago. Dat leidt er dan weer toe dat andere organisaties met jouw bedrijf willen samenwerken of zich aan jouw onderneming willen verbinden.
👊 Meer spontane en vooral juiste kandidaten om te groeien.
Wij geven het vorm. We analyseren de sterktes in je verhaal, stellen een concept op en implementeren het in je bedrijfscommunicatie.
Nu al overtuigd? Contacteer ons!
Employer branding start allemaal bij storytelling en het uitdragen van jouw verhaal. Want dat is uniek, puur en authentiek. Dat horen mensen graag. We helpen graag, maar wij gaan het niet creëren. Het is van jou en van jou alleen.
We luisteren naar jouw verhaal en analyseren je huidige positie op de markt. We stellen doelen op en kijken waar de kansen liggen voor jouw merk. We geven aandacht aan je missie en visie.
We halen de krachtige stukken uit je verhaal en zetten die extra in de verf. We stellen een creatief concept op samen met ons team van copywriters, designers en marketingstrategen. Dat moet de leidende factor zijn in deze uitdaging.
We werken de ideeën uit en implementeren ze samen met jou. We stellen indien nodig advertentiestrategieën op en starten aan de branding van jouw merk.
Nu draait het erom die continue bewustwording te onderhouden. Bezig zijn met het opbouwen van je bedrijfscultuur en initiatieven blijven ontwikkelen. Ook in dat proces van bewustwording helpen we je. Daarnaast delen we met plezier heel wat initiatieven om je bedrijfscultuur zo vorm te geven dat je mensen er graag (blijven) werken.
Onbetaalbaar. Want een medewerker die met een glimlach komt werken, is goud waard. Officieel hangt het af van jouw input en visie. Wij begeleiden je in het denkproces en de bewustwording. Zo kan jij zélf aan de slag.
Onze tip: investeer in initiatieven voor je personeel. Dan creëer je automatisch sterke en positieve mond-tot-mondreclame, de meest renderende vorm van reclame.
👉 Geef aandacht aan de work-life balance van je personeel.
👉 Zorg met informele initiatieven voor een losse bedrijfssfeer.
👉 Zet in op fysieke en mentale gezondheid.
👉 Doe inspanningen qua verloning.