If not now, when? Renotec is een prominente speler in België op het gebied van restauratie, renovatie en alle aanverwanten diensten voor de meest impressionante en toonaangevende gebouwen. En daarvoor hebben ze sterke mensen nodig met een brede kennis. Van arbeiders tot ingenieurs, van projectleiders tot calculators…

Renotec is een sterk groeiend bedrijf en biedt haar mensen een gedegen opleiding, een mooi loonpakket maar vooral uitdagende projecten. Dan mag je terecht trots zijn en zelfs een beetje ‘stoefen’. Met een hele employer branding campagne zetten ze hun mensen sterk in de kijker en laten zij het verhaal van Renotec vertellen.

If not now, when? Geen arrogantie maar wel keiharde waarheid. Want, kom je nu niet terecht bij Renotec, wanneer dan wel?

👉 https://renotec.be/wearenotec/
👉 https://renotec.be/ifnotnowwhen/

In het straatbeeld

De slogan werd verwerkt in de naam. Of was het nu omgekeerd? 🤔 Maar een concept blijft een concept als er geen distributie is. En distributie is net waar we die extra mile konden gaan. Want naast de traditionele kanalen konden we gebruik maken van de grootse infrastructuur van Renotec zelf.

Wat doe je als je meer dan 500 bestelwagens en vrachtwagens hebt? Juist! Bestickeren, want die wagens zijn rijdende advertenties. 🚚

Wat doe je als je de grootste gebouwen in België onder handen neemt?  Banners maken en showen! En naast het gloednieuwe kantoorgebouw in Geel kan je niet naast kijken. 🏢

Online campagnes

Maar in het straatbeeld opvallen, is niet meer voldoende. Zeker niet als je ook de jongere generatie wil aantrekken. Daarvoor moet je niet meer kijken naar de eerste werkervaring maar maak je ze op de schoolbanken reeds bewust van hun toekomstige keuze.

Daarom schakelden we social media in met de combinatie van YouTube Advertenties. Waarom? Omdat we net daar perfect de doelgroep kunnen bereiken. Zeer gericht en met sterke boodschappen zetten we jongeren aan het denken over hun toekomst.

Maar bij Renotec laten ze hen niet aan hun lot over. Iedereen krijgt een ervaren peter of meter naast zich. Dat vertrouwen wilden we van in het begin meegeven.

Waar de doelgroep is

Maar toch niet elke student zit op social media? Dat klopt, maar ook daar hebben we aan gedacht.

Want hoe praten studenten dan onderling? Op café natuurlijk. We moesten ervoor zorgen dat Renotec direct in het zicht met flyers en bierviltjes in zorgvuldig geselecteerde café’s. Want ja, tegenwoordig is dat per studierichting. Raadseltjes, stoere praat maar vooral een ambitieuze toekomst zijn de kernboodschap.

Meer weten over employer branding of recruitment campagne?

Zin om samen digitaal te gaan?

Wij kunnen alvast niet wachten om jou te ontmoeten. Klik even door naar onze contactpagina of kom eens af! Wij nemen je graag mee in de digitale wereld.

© 2021 Gemaakt met ♡ in Herentals. Samen met jou creëren we digitale ervaringen.