Midsummer Madness

"Geef een man een vis, voedt hem voor een dag. Leer een man vissen, voedt hem voor het leven."

Met dit gezegde in het achterhoofd kijken we uit naar 21 juni, de langste dag van het jaar. Die schenken we met Think Tomorrow traditiegetrouw aan het goede doel. Yes!

Tijdens onze campagne ‘Midsummer Madness’ steken we de handen uit de mouwen en wordt er de klok rond gewerkt om creatieve vraagstukken van enkele vzw’s op te lossen.

Apply for our madness

Voor alle vzw's

Iedere vzw die zich inzet voor het goede doel komt in aanmerking voor onze ‘Midsummer Madness’! We helpen ze graag met concrete of minder concrete ideeën en geven hen de kans om hun interne en externe communicatie tot een hoger niveau te tillen en visibiliteit te verhogen.

Let the madness begin

Uit alle jaarlijkse inzendingen kiezen we twee goede doelen waarvoor we die dag zullen werken. Deze keuze is telkens gebaseerd op de organisaties die ons het nauwst aan het hart liggen en ons daarnaast uitdagen om buiten onze comfortzone te treden.


Editie 2019

Epilepsie Liga

Epilepsie. Het is een aandoening die weinig in het licht wordt gezet, maar jammer genoeg vaak voorkomt. Think Tomorrow zou dat met een creatieve campagne aanpakken. Dit jaar bedacht ons team dan ook een campagneconcept dat de do’s en don’ts bij een epilepsieaanval in het licht zet én vermeldt hoe je zo’n aanval herkent. 

Na een enthousiaste brainstorm gingen we aan de slag. Het zou een campagne worden die jongeren aanspreekt, duidelijk en simpel is en eentje die viraal zou gaan. Er werden scripts uitgewerkt, beelden bedacht en advertentiestrategieën geschreven. 

Beleidsmedewerkster Emma Staut was aanwezig tijdens de brainstorm en zag dat het goed was. Met dit draaiboek kan de Eilepsie Liga aan de slag gaan. Ons team leerde met elf creatieve zielen samen te werken aan één opdracht. Zo bouwden we aan de sterktes van elk lid, is het team beter op elkaar ingespeeld en komen er nieuwe inzichten aan het licht. We are stronger than ever!

Bekijk onze aftermovie! ◀️

Editie 2018

Belgisch Centrum voor Blindegeleidehonden

Voor deze Midsummer zijn we vertrokken vanuit een specifieke probleemstelling waar het centrum mee te maken heeft. "Wij zoeken pleeggezinnen die puppy’s willen opvoeden van 2 maanden tot 14 maanden zodat ze daarna in het centrum opgeleid kunnen worden".

Tijdens de langste dag van ’t jaar hebben we voor BCG de campagne "Kijk voorbij die puppy ogen" bedacht. Hiermee zetten we een duidelijke boodschap neer: een puppy in huis halen is 'serious business'. Met deze campagne willen we de focus leggen op de nood aan pleeggezinnen voor puppies. Die zijn nodig om puppies gedurende één jaar in huis te nemen. Hierbij leren de puppies gehoorzaamheid, zindelijkheid en krijgen een basis opvoeding voordat ze starten met hun leerschool om Blindegeleidehond te worden.

Voor deze campagne hebben we een volledige strategie uitgewerkt waar het BCG enthousiast op reageerde.

Ontdek de campagne hier

Ontdek de campagne via www.puppyzoektpleeggezin.be 

Zin om samen digitaal te gaan?

Wij kunnen alvast niet wachten om jou te ontmoeten. Klik even door naar onze contactpagina of kom eens af! Wij nemen je graag mee in de digitale wereld.

Samen met jou creëren we digitale ervaringen

Schrijf je in voor de TT-specials

Think Tomorrow
Lierseweg 81
2200 Herentals

+32 14 84 91 00
info@thinktomorrow.be

Think Tomorrow. Digital Marketing Agency © 2019 Gemaakt met ♡ in Herentals.