Wanneer is je website interessant voor je bezoekers?

Digitale strategie

Wanneer is je website interessant voor je bezoekers? En hoe kan je lead generation tot echt resultaat laten leiden? Waarom leiden interessante bezoekers te weinig tot conversies? Wij stelden ons die vragen en gingen aan de slag met het belangrijkste element, de bounce rate.

Kevin
5 min. leestijd
Wanneer is je website interessant voor je bezoekers?

We gingen aan de slag en geven jullie graag enkele tips:


We gingen aan de slag met bovenstaande elementen. De resultaten zijn dan ook niet te negeren. De bounce rate daalde na de upgrade van gemiddeld 76% naar 22%. Dit betekent niet alleen een boost voor seo, maar vooral dat we bezoekers relevanter doorheen de website kunnen leiden.

Screen-Shot-2017-07-12-at-20.31.07-1024x152.png



Is de website nu relevanter en vinden bezoekers meer informatie? Ja hoor. Want ook de gemiddelde tijd die bezoekers op de site spenderen gaat de hoogte in, van 2:13 minuten naar 4:40 minuten.

Screen-Shot-2017-07-12-at-20.31.31-1024x152.png

Is dit nu de ideale formule? Nee hoor. Elke situatie is anders en moet individueel bekeken worden. Bezoekers en surfgedrag evolueren constant en het is dus belangrijk dat je er voor zorgt dat ook jouw website, het digitale naamkaartje, meegaat met zijn tijd.

Blogberichten

Sharen is caren

Schrijf je in voor de TT-specials

Blijf jij graag op de hoogte van alles wat wij doen bij TT? Schrijf je dan hier in voor onze nieuwsbrief!

© 2020 Gemaakt met ♡ in Herentals. Samen met jou creëren we digitale ervaringen