3 min. leestijd
Search Everywhere Optimization
Vroeger was SEO simpel. Je optimaliseerde je website zodat Google je makkelijk vond, en klaar. Maar tijden veranderen. ...

“Hoe menselijker, relevanter en behulpzamer het merk, hoe sterker het merk.”
Deze quote is een mooie samenvatting van waar Inbound Marketing voor staat: hypercontextuele marketing op mensenmaat. En geloof mij, het is allesbehalve toeval dat deze term in het leven werd geroepen door HubSpot’s CEO Brian Halligan.
Er zijn tientallen redenen om over te schakelen naar HubSpot - en dit voor elk lid van het team. Hier som ik alvast de 7 belangrijkste voordelen even voor jou op.
Op HubSpot wonen de sales-, service- en marketingafdeling samen in één digitaal huis. Zo blijf je makkelijk op elkaar afgestemd en voorzie je een naadloze opvolging van je (potentiële) klanten. HubSpot heeft bovendien een straffe community: je sluit je aan bij duizenden geëngageerde Inbound Marketing-fanaten.
Door de uitgebreide marketing automation-mogelijkheden van het platform kun je saaie, repetitieve taken op autopiloot zetten. Zo houd je meer tijd over voor jouw klanten. Bovendien schaalt HubSpot moeiteloos mee met je bedrijf.
Het meten, begrijpen en tracken van die mensen die belangrijk zijn voor je merk, daar is HubSpot meester in. Zo hoef je niet meer te gokken, maar verkrijg je diepere inzichten in de wensen en noden van je gebruikers. Zo wordt optimaliseren des te makkelijker!
Eén van de grootste voordelen van het platform is de intuïtiviteit ervan. Het is zelfs zó gebruiksvriendelijk dat ook dronken gebruikers probleemloos hun weg banen door het platform. En ja, dat werd ook officieel getest door HubSpot, die beschonken mensen inschakelde voor hun UX research. Epic!
HubSpot voorziet integraties met verschillende marketingtools. Dit op de gebieden van advertising, calling, e-commerce, events, webinars, live chat, social media … Ingeboekte meetings synchroniseren bovendien probleemloos met je Google of Office365 account.
HubSpot Academy is het Walhalla voor al wie leergierig is. Aan de hand van vlot lezende artikels, overzichtelijke video’s en quizzes krijg je elk aangeboden onderwerp onder de knie. De bloeiende Marketplace voorziet je dan weer van pre-made designs voor je landingspagina’s, mails of CTA’s.
Zowat alle aspecten van marketing komen rijkelijk aan bod binnen HubSpot. Hier alvast een greep uit de waaier van toepassingen - mijn excuses voor alle buzzwords. 🐝
HubSpot is dé absolute keizer van de allround marketingplatformen. Het is wel essentieel om er de nodige tijd en energie aan te spenderen, want een tool blijft maar een tool. Die is niks zonder de nodige input. Maar wat je voor jouw tijd en energie in de plaats krijgt? Een ijzersterk merk dat vlotjes mee evolueert naargelang de laatste trends - en dat is de investering meer dan waard!
Wil je graag meer informatie rond de mogelijkheden van HubSpot voor jouw bedrijf?
Stuur een persoonlijk mailtje naar sofie@thinktomorrow.be of vul het onderstaande formulier in. 👇
Ben jij klaar om te investeren in een ijzersterk merk dat vlotjes mee evolueert? Daar willen wij bij Think Tomorrow graag bij helpen: zowel bij de strategische opzet als bij de implementatie en aftercare! Vul dit formulier in en laat ons weten dat jij interesse hebt in HubSpot als behulpzaam marketingplatform. 👉