Bij Think Tomorrow dragen we kwaliteit hoog in het vaandel. Bovendien gaan we niet enkel voor het beste op dit moment, maar leggen we onze lat steeds hoger. We dagen onszelf en elkaar uit!

Kritisch zijn tegenover je werk is dan ook een must. We verwachten dat iedereen van ons team streeft naar beter en de lat hoger legt voor zichzelf en voor anderen.

Vuur


We verlangen van ieder dat hij of zij streeft naar betere en hogere kwaliteit. Niet alleen voor de klant of de collega’s, maar vooral voor zichzelf. Iemand met peper in z’n gat zoals we beleefd zeggen.

Bij TT verwachten we niet dat je maakt, creëert of doet wat de klant vraagt. Wij maken wat onze klanten nodig hebben. Daarom starten we steeds vanuit jouw driver statement als klant. We zoeken antwoorden op vragen zoals:

  • Wat wil je bereiken met dit project?

  • Is dit project de juiste keuze om die doelstellingen te behalen?

  • Passen deze doelstellingen bij jou en je business of moeten we ze bijsturen?


De antwoorden op deze vragen zorgen ervoor dat we jouw bedrijf of merk mee vooruit helpen. Zo leggen we de lat hoog, ook voor jou.

Waardering


Iedereen verdient appreciatie. Dit willen we dan ook hoog in het vaandel dragen. Als we elkaar uitdagen, moet goed en hard werken ook gewaardeerd worden. Of zoals Aretha Franklin het zo mooi zong: R.E.S.P.E.C.T.

Een hecht team dat graag samenwerkt en waar kwalitatief werk voor iedereen belangrijk is, vraagt veel inspanningen. Iedereen draagt dan ook bij door zijn of haar verantwoordelijkheid te nemen t.o.v. van zijn of haar klanten. Telkens met een kritische blik, elke keer opnieuw.
Underpromise, overdeliver!

Iedereen haalt bij ons om het beste van zichzelf naar boven. En elke dag dagen we elkaar opnieuw uit. Steeds met de intentie om het beste werk af te leveren voor onze klanten en voor zichzelf.

Zelfregulering


Hoe pakken we dit aan? Nieuwsgierig zijn, niet veroordelen, vragen durven stellen en open staan voor perspectieven liggen aan de basis van het kritisch vermogen van de mens. Zo kan ieder van ons zelfstandig verantwoordelijkheid nemen in elke situatie.

Een klant vraagt… Een klant verwacht… Maar past dit binnen de doelstellingen of zijn er betere alternatieven? Het is onze taak om elke keer opnieuw kritisch te zijn, vragen te stellen en het beste voorstel te maken. Ook al is dit niet wat de klant verwacht. Laten we die verwachtingen overtreffen.

Benieuwd hoe kritisch we zijn en hoe we dit aanpakken? Boek een gesprekje met mij of één van onze mensen en we leggen jouw project op de rooster.