Digitale huisstijl met webshop

Een project voor Twerk door

thinktomorrow-team-0007-ben.jpg
thinktomorrow-team-0004-johnny.jpg
thinktomorrow-team-0000-tijs.jpg
thinktomorrow-team-0002-sarah.jpg
thinktomorrow-team-0003-marlo.jpg

webshop

maatwerk

landingspaginas

branding

webshop

maatwerk

landingspaginas

branding

twerk-bartmichiels.png

"We waren op zoek naar een lokale partner die weet wat het inhoudt om digitaal sterk te staan. We zochten een ervaren team dat in mensentaal communiceert en liefde steekt in alles wat ze doen. Net zoals onze medewerkers dat ook doen. Die perfecte match vonden we bij Think Tomorrow."

Bart Michiels

zaakvoerder bij TWERK

Consistente branding

Digitaal in mensentaal

Een stabiele huisstijlgids en enkele speelse visuele elementen om consistent te communiceren over alle kanalen heen. Offline en online. Meer had TWERK vzw niet nodig. Het in-house team hadden ze al, de consistentie nog niet. Daar wilden wij bij helpen.

 

twerk-thinktomorrow-brandbook.jpg
twerk-thinktomorrow-brandbook.jpg

De match tussen tekst en design

Tegelijk goochelde onze copywriter met woorden. Het verhaal van TWERK is zo mooi dat het ook prominent naar voren mag komen. Door subtiel te spelen met humor en woordspelingen, maakten we de brug met de speelse visuele elementen.

Benieuwd hoe we dat voor andere merken aanpakken?
Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

thinktomorrow-twerk-copy.png
thinktomorrow-twerk-visual-3.png
thinktomorrow-twerk-visual.png
thinktomorrow-twerk-visual-2.png
thinktomorrow-twerk-visual-4.png

Webshop met custom landingspagina's

Wij de lay-out, zij de inhoud.

TWERK heeft de de manschappen in huis om zelf aanpassingen aan de website te doen. Daarom bouwden wij een solide basis waarop ze kunnen verder bouwen.

Onze designers werkten in hun webontwerp met dezelfde thema’s als dat TWERK zijn verkoop organiseert. Zo kleurt de website naargelang de periode of seizoen in een ander kleurtje. Met thema’s als Sinterklaas en Pasen stemmen we de website op de doelgroep af.

We bouwden hierbij ook een stabiele webshop met een productcatalogus die makkelijk up to date te houden is. Het team van TWERK kan met Chief nu zelf landingspagina’s aanmaken en koppelen aan het aanbod dat verschilt per seizoen.

Een project van consistentie

We merkten al snel dat TWERK werkt vanuit het hart. Ze wilden het goed en professioneel aanpakken, hadden duizenden leuke ideeën, maar misten een rode draad. Een duidelijke visie. Daarom zorgden wij voor een goed doordachte (digitale) huisstijl die ze overal konden doortrekken. Zelfs op hun verpakkingen.

Wil jij ook consistentie in jouw verhaal?
Bel Kevin
+32 14 84 91 00 

Onze visie*

Wij maken géén

website voor jou,

wél voor jouw doelgroep

*sorrynotsorry

Wat doet TWERK?

TWERK vzw is het kleinste maatwerkbedrijf van België. (Maar wel degene met de beste sjokolat. 😉) 

Hun (h)eerlijke chocolade, speculaas en marsepein komt tot stand door mensen met een autismespectrumstoornis (ASS), die oog hebben voor precisie en nauwkeurigheid. Daardoor is elke bestelling altijd tot in de puntjes in orde. 

Dat wilden we uitspelen. Wauw, wat een idee.

twerk-vzw-bart-michiels.jpg

#TROTS

Het bedrijfsverhaal en de huisstijl blijven altijd één geheel. De consistentie waarmee Twerk voorheen worstelde, is dankzij ons team opgelost.

branding

marketing

creatieve campagnes

branding

content creation

social media

branding

marketing

creatieve campagnes

branding

content creation

social media

HOW ABOUT YOU?

Bij Think Tomorrow gaan we hard of gaan we niet. Vertel ons over jou, je merk en je bedrijf. Dan maken wij het graag nóg beter. 👇